Лише через кілька тижнів після попереднього повідомлення про запуск своєї четвертої електричної моделі та обіцянки вражаючих характеристик, китайська компанія IM Motors офіційно відкрила попередні замовлення на новий седан L6.
Автовиробник підтвердив, що L6 буде живитися від напівтвердотільних батарей, матиме запас ходу понад 1000 км та інтелектуальне шасі водіння. Наприкінці березня генеральний директор IM Motors підтвердив, що новий L6 стане одним із перших авто на китайському ринку, який буде працювати від справжніх твердотільних акумуляторів.
Новинка доступна китайським покупцям у трьох комплектаціях. Базова версія L6 Max Standard Edition коштує від 31 800 доларів, IM L6 Max Performance Edition – близько 41 475 доларів, а флагманський варіант L6 Max Lightyear Edition оцінили в 45 650 доларів.
У компанії зазначають, що лише модель Max Lightyear Edition оснащена напівтвердотільною акумуляторною батареєю ємністю 130 кВт*год, що забезпечує надшвидку зарядку та запас ходу понад 1000 км. Більш доступні версії оснащені “звичайними” батареями на 90 та 100 кВт*год.
Відомо, що машина оснащена LiDAR, який підтримує третій рівень автономності. Бета-тестування відповідного програмного забезпечення розпочнеться вже в цьому кварталі, а його серійне впровадження заплановане на четвертий квартал 2024 року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai запатентував твердотільні акумуляторні батареї для електромобілів.