Menu
in

Від $27 000: електричний хетчбек Renault 5 E-Tech представили офіційно

Французький автовиробник представив серійну версію нового електричного хетчбека Renault 5 E-Tech Electric на Женевському автосалоні. Час розробки R5 E-Tech Electric було скорочено до 3 років завдяки використанню досвіду нещодавно створеного підрозділу Renault Ampere. Це перша серійна модель, яка базується на новій архітектурі AmpR Small.

Однією з видатних особливостей зовнішності авто є новий індикатор заряду, розміщений у верхній частині капота, який черпає натхнення з фірмових впускних отворів оригінального Renault 5. Враховуючи електричну природу новинки, дизайнери Renault використали це місце для графіки. Коли акумулятор досягає повної ємності, світлодіодний дисплей приймає форму цифри 5.

Інтер’єр R5 E-Tech Electric поєднує ретро-елементи та яскраві кольори, що нагадують оригінальну модель із сучасним відтінком. Центральним елементом є 10,1-дюймовий сенсорний екран, який поєднується з цифровою панеллю приладів.

Інформаційно-розважальна система OpenR Link на базі Google підтримує понад 50 додатків і служб, одночасно представляючи новий цифровий помічник із підтримкою штучного інтелекту під назвою Reno. З точки зору практичності, хетчбек має п’ятимісну компоновку з багажником на 326 літрів.

Новий Renault 5 E-Tech Electric буде виготовлятися в Дуе, Франція, на заводі Ampere. Міський автомобіль довжиною 3,92 метра представляє нову платформу AmpR Small, раніше відому як CMF-BEV. Єдиний електродвигун, отриманий від більших Megane E-Tech і Scenic E-Tech, доступний у трьох варіантах потужності: 94, 121, або 148 к.с.

Акумуляторна батарея має ємність 40, або 52 кВт*год, причому остання забезпечує запас ходу до 400 кілометрів. Акумулятори сумісні з швидкою зарядкою постійного струму потужністю до 80 кВт і 100 кВт відповідно. Крім того, модель підтримує технологію V2G, що дозволяє власникам продавати енергію назад в мережу.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen та Renault працюють над створенням бюджетного електромобіля.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version