У мексиканській Пуеблі відбулася друга гонка E-Prix, що принісла команді DS TECHEETAH ще більше балів.
Сталося це завдяки Жан-Еріку Верню, який фінішував у топ-10, перетнувши лінію восьмим за кермом свого DS E-TENSE FE21.
Гонка проходила на трасі довжиною 2 982 метри, вона оточена вулканами в Центральній Мексиці, які стали декораціями перегонів та запеклих боїв. Антоніо Фелікс Да Коста залишив гонку на шостому колі з кінця.
Загалом, команда могла очікувати кращих результатів від цього першого візиту до Пуебли, враховуючи рівень показників, але складні умови та тісна конкуренція на мексиканській трасі, поверхня якої стабільно погіршувалась протягом вихідних, не дали можливості отримати більше балів.
Тим не менш, DS TECHEETAH та його гонщики залишають Мексику, збільшивши загальний бал й просуваючись до фінальної частини сезону. У турнірній таблиці команд DS TECHEETAH зараз друга, лише за три очки від вершини, тоді як у турнірному заліку Да Коста – третій (відстає на 12 очок від першого місця), а Вернь – десятий (за 22 очки від лідера).
Вернь і Да Коста були 2-м і 15-м, відповідно, на третьому вільному тренуванні, яке відбулося в неділю вранці після рясних опадів у ніч на суботу. Вернь знову пройшов до SuperPole, взявши P4 на стартовій сітці, тоді як Да Коста пройшов складнішу кваліфікаційну сесію і розпочав гонку з 22 місця.
На перших колах Вернь був 5-м і рухався між 4-м і 6-м місцями під час гонки, врешті-решт фінішуючи 8-м після агресивного нападу в останні моменти перегонів. Да Коста піднявся до 16-ї позиції, однак через перегрів гальма й після того, як шматок рекламного банера впав на передню частину його авто, він влетів у стіну й закінчив заїзд.
На трибуни цього разу допустили кілька тисяч глядачів, що стало приємною несподіванкою чемпіонату ABB FIA Формули Е, який незабаром вирушить до Північної Америки за черговим подвійним ударом, адже 9-й та 10-й раунди гонки пройдуть у Нью-Йорку на 10-11 липня.
Жан-Ерік Вернь, фінішував на 8 місці:
«Сьогодні було дуже важко керувати машиною, у мене було багато перевитрат, задні колеса стерлися ще до середини гонки. Було вже навіть питання про те, щоб зійти з гонки, адже було дуже важко утримати машину на трасі. Я набрав 4 бали, це не те, що я хотів, однак вже як є. Щодо чемпіонату, жоден з найбільших претендентів не набрав багато очок. Тому давайте дивитися на все з оптимізмом. Зараз я за одну перемогу від лідерства, залишилось ще шість гонок, тому все ще можливо, проте нам потрібно перегрупуватися і зрозуміти, чому ми сьогодні не доклали всіх зусиль».
Антоніо Фелікс да Коста, DNF:
«Ми їдемо додому з гідною позицією з точки зору чемпіонських очок. Вчора у нас була справді гарна гонка, і сьогодні ми знову мали круту гонку, виходячи з останніх позицій через відбір в групу 1, а потім нам справді не пощастило, коли один з водіїв врізався у стіну і відшарував багато метрів спонсорського банеру, який потрапив на мою машину. Температура була дуже високою, у мене вже не було рівноваги, їхати було дуже важко. Це дуже незвична річ, але це сталося з нами сьогодні. Як команда ми, звичайно, отримали деякі уроки, які зроблять нас сильнішими, і я справді впевнений у останніх шести раундах”.
Марк Престон, керівник команди DS TECHEETAH:
«Це були складні вихідні у Пуеблі, але ми зібрали достатньо очок, щоб просунути нас у чемпіонаті команд. На щастя, JEV продовжує змінювати позиції, які потрібні для сезону 4. Ми підемо, перегрупуємось і працюватимемо над деякими викликами, що з’явилися цими вихідними”.
Томас Шевахер, директор автоспортивного підрозділу DS Performance:
«Команда залишає Мексику з деякими очками, які можуть виявитись вирішальними в кінці сезону. Загальний результат не відповідає нашим амбіціям та рівню продуктивності нашої машини та наших водіїв, але ми завжди вчимось з таких складних вихідних, і вони роблять нас сильнішими. Ми чітко налаштовані продовжувати відновлення команд та гонщиків для наступних гонок у Нью-Йорку”.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK розповідав, як пройшла перша гонка вікенду в мексиканській Пуеблі.