Menu
in

Велика прес-конференція: група Stellantis в Україні поділилася результатами роботи за 9 місяців 2021 року

19-го жовтня 2021 року Група Stellantis провела прес-конференцію, представники компанії поділилися результатами роботи і розповіли про плани на найближче півріччя. А також, прогриміла головна новина цієї осені – з другого квартала 2022 року Група Stellantis Україна стає офіційним представником Бренда JEEP.

ЯСКРАВІ ПОДІЇ 2021 РОКУ

Осінь 2021 року прогриміла яскравою і несподіваною новиною – Бренд JEEP приєднався до Групи Stellantis Україна. На початку 2021 року відбулася злиття 2 успішних автомобільних концернів Peugeot SA ( «Groupe PSA») і Fiat Chrysler Automobiles NV ( «FCA») (NYSE: FCAU / MTA: FCA), що ознаменувало народження нової зірки під назвою Stellantis. Так, нова компанія зібрала разом 14 автомобільних Брендів, що дозволяє поборотися за світову першість на автомобільному ринку. У свою чергу в Україні офіційне представництво Групи Stellantis представляло Бренди ex- Groupe PSA. До сьогоднішнього дня. З другого кварталу 2022 років Бренд JEEP приєднається до сім’ї Stellantis Україна.

Ще одним знаковою і навіть історичною подією є корпоративний контракт. 25-го березня Бренд CITROЁN і Група компаній VIDI підписали контракт з компанією Укрпошта про закупівлю 1860 автомобілів CITROЁN Berlingo L2 «Worker» вартістю 1,3 млрд. грн. Даний контракт можна впевнено вважати наймасштабнішою закупівлею автомобілів в 2021 році в Україні. В рамках реалізації проекту «Пересувні відділення» компанія Укрпошта потребувала надійних і витривалих автомобілях, які готові подолати всі перешкоди на шляху до кінцевої точки доставки. Тому їх вибір припав саме на Бренд CITROЁN і новий Berlingo L2 «Worker». До кінця 2021 нові авто курсуватимуть країною в рамках проекту «Пересувні відділення» в складі 2500 мобільних поштових відділень. А перші партії автомобілів були передані Укрпошті цього літа.

Важливою подією в плані задоволення запитів клієнта і надання зручних і зрозумілих послуг є запуск фірмових онлайн-складів для Брендів PEUGEOT, CITROЁN і DS Automobiles. Новий сервіс є більше, ніж просто онлайн магазином або конфігуратором автомобілів. Адже тільки тут потенційний покупець може побачити весь склад автомобілів, доступних в Україні. При цьому гнучка система фільтрації дозволяє швидко вибрати відповідну модель, визначитися з типом двигуна (палива), задати бажаний діапазон ціни. Зупинившись на декількох потрібних варіантах, клієнт може розглянути детальні фотографії автомобіля, вивчити деталі комплектації і технічні характеристики, попередньо забронювати відповідний екземпляр. І все це доступно буквально «на кінчиках пальців»: достатньо кількох кліків мишки і дотиків до дисплея планшету.

Бренд PEUGEOT неодноразово отримував титул «Авто Року» в Європі і займав почесні місця в рейтингу кращих автомобілів. Так на рахунку Бренду п’ять титулів Авто Року, їх удостоїлися PEUGEOT 504, PEUGEOT 405, PEUGEOT 307, PEUGEOT 308 і, звичайно, найтитулованіший кросовер PEUGEOT 3008. І в 2020 році відбувся переломний момент для Бренду PEUGEOT в Україні, революційний фастбек PEUGEOT 508 отримав визнання українців і професійного журі. Новий рік і нові перемоги для Бренду. Другий рік поспіль Бренд PEUGEOT впевнено завойовує абсолют в конкурсі «Автомобіля року в Україні». Стильний і технологічний PEUGEOT 2008 року було визнано «Кращим кросовером 2021 року». Його технології і динамічний характер отримали визнання як професійного, так і народного журі, і це доводить, що автолюбителі готові до новацій від французького Бренду. 

ПІДСУМКИ ДІЯЛЬНОСТІ БРЕНДІВ PEUGEОT, CITROЁN, DS AUTOMOBILES І OPEL

Бренди PEUGEОT, CITROЁN, DS Automobiles і OPEL постійно приділяють велику увагу активному розширенню дилерської мережі, оновленню модельного ряду і виведенню на ринок «гарячих» новинок, пропозицією вигідних кредитних умов для фінансування покупки, привабливим умовам гарантії та сервісного обслуговування – ця комплексна робота дає свій вражаючий результат і небувале зростання продажів. Пройдемося по кожному Бренду окремо.

  • Результати продажів Бренду PEUGEOT

За підсумками 9 місяців 2021 року, в Україні було реалізовано 3 476 автомобілі PEUGEOT, що дозволило зайняти більше 4% ринку і впевнено закріпитися в ТОП-10 автомобільних Брендів України. Планомірна робота з виведенням на ринок гарячих новинок, розширення зручних пропозицій для клієнтів і постійна робота з дилерською мережею і сервісними послугами дозволяють триматися Бренду в ТОП-10 українського автомобільного ринку. Також в 2021 році зафіксовано вражаюче зростання продажів за 9 місяців – на 23,66% відносно показників 2020 року. Впевнені, що ці показники удасться поліпшити до кінця року, наша мета – ТОП-5 автомобільного ринку України!

  • Результати продажів Бренду CITROЁN

Для кожного Бренду важливо відповідати вимогам всіх своїх клієнтів і надавати якісний товар або послугу, що як раз і формує лояльність клієнтів. Одним із прикладів цього є Бренд CITROЁN, який зміг не тільки утримати, але навіть наростити свою частку на ринку за підсумком 9 місяців своєї роботи: більше 3,5% і 10 місце в загальному заліку Брендів на автомобільному ринку України. За 9 місяців 2021 року в Україні було реалізовано 3 040 автомобілів CITROЁN (легкові і комерційні LCV), що на 50,72% більше показників 2020 року. Причому хорошим продажам сприяли як вже відомі моделі, так і новинки Бренду. Окремо варто відзначити відмінну роботу з корпоративним сектором, адже більше 2 000 автомобілів були передані саме корпоративним клієнтам. Чому також посприяв вищезгаданий контрак з компанією Укрпошта.

  • Результати продажів Бренду OPEL

За підсумками 9 місяців 2021 року, в Україні було реалізовано 971 автомобіль OPEL, що на 78% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Як результат, в серпні і у вересні 2021 року OPEL входить в список ТОП-20 найпопулярніших автомобільних Брендів. Таким чином, Бренд OPEL демонструє свій активний розвиток в Україні та постійне зростання продажів автомобілів в різних сегментах ринку. Кожен новий місяць приносить нові відмінні результати і дозволяє досягати нових вершин. Ніша комерційних автомобілів також стала міцною основою, на якій будується подальший успіх Бренду OPEL. Так, за 9 місяців 2021 року продано 290 комерційних автомобілів OPEL, що на 504% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Як результат, за підсумками 9 місяців 2021 року в сегменті комерційних автомобілів OPEL займає 8 місце в загальному рейтингу популярності Брендів і має в своєму розпорядженні частку 3,2% від загального ринку комерційних автомобілів. 

  • Результати продажів Бренду DS Automobiles 

У свою чергу Бренд DS Automobiles в 2021 році продовжив активно заявляти про себе на ринку і збільшувати продажі. Так, за 9 місяців 2021 року Бренд показав вражаючий ріст продажів щодо попереднього року, який склав 44,74%, з 110 реалізованими автомобілями. Дані результати вкотре доводять, що DS Automobiles вибрав правильну стратегію розвитку і має відмінні перспективи на ринку України. А в цьому в першу чергу допомагає відмінно сформована модельна лінійка – флагманський кросовер DS 7 Crossback, який до того ж має гібридну версію E-Tense, компактний стильний кросовер DS 3 Crossback. 

ЗАПУСК НОВИХ ПРОДУКТІВ БРЕНДІВ PEUGEОT, CITROЁN, DS AUTOMOBILES І OPEL 

Однією з головних складових популярності і зростання продажів Брендів Групи Stellantis на ринку України є, перш за все, грамотно сформована модельна лінійка. Тому і в 2021 році PEUGEОT, CITROЁN, DS Automobiles і OPEL було чим здивувати покупців і все ще передбачений запуск гарячих новинок.

Бренд PEUGEOT порадував відразу 4 новинками. Так, в березні Бренд PEUGEOT запустив в Україні продажі нового технологічного Plug-in гібриду PEUGEOT 3008 PHEV: сумарна потужність 300 к.с., повний привід, можливість руху тільки на електротязі! Новинка готова запропонувати максимум швидкості і емоцій з нульовим викидом СО2. Слідом за ним стартував продаж і Нового PEUGEOT 5008, який пропонується відразу в топових комплектаціях – для вашого максимального комфорту і безпеки. І також, навесні Бренд PEUGEOT оголосив про всеукраїнський старт продажів нового покоління моделі 208: стильного, компактного, сучасного хетчбека. 

Бренд CITROЁN в свою чергу відкрив нову сторінку своєї історії з гучним поверненням на ринок своїх крос-хетчбеків разом з Новим С4. Ці крос-хетчі новітнього покоління задають нові стандарти в компактному сегменті, привносячи в нього фірмові риси CITROЁN. Наступним на черзі Новий SUV CITROЁN C3 Aircross, який став більш зрілим. Новинка CITROЁN C3 Aircross – це універсальний кросовер: він зберіг всі позашляхові якості завдяки системі Grip Control® і функції допомоги при спуску зі схилу.

У свою чергу Бренд OPEL продовжує активну роботу над розширенням власної модельної лінійки. Так, в березні в Україні стартували продажі оновленого OPEL Crossland. Автомобіль зберіг всі колишні переваги добре відомої моделі OPEL Crossland X, але тепер готовий додати нові – новий дизайн, нові технології, нові версії для покупців! А вже в липні Бренд OPEL представив друге покоління свого компактного бестселера: потужного, динамічного, абсолютно нового OPEL Mokka, в якому ідеально поєднуютьсязадорний характер і сучасні технології. 

Слідом за моделями DS 7 Crossback і DS 3 Crossback, Бренд DS Automobiles представляє потужний флагман – 300 сильний, повнопривідний plug-in гібрид DS 7 Crossback E-Tense. Разом з традиційним бензиновим двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), відтепер під кузовом DS 7 Crossback E-TENSE ховається ще пара електромоторів – вони служать для обертання передніх і задніх коліс. Таким чином, гібридний кросовер DS 7 Crossback E-TENSE став першим в гамі даної моделі, де реалізований повний привід. Інноваційна техніка також пропонує новий рівень динаміки і потужності – адже сумарна віддача гібридної силової установки досягає 300 л.с.! Однак у випадку з DS 7 Crossback E-TENSE, висока потужність не вимагає високої витрати палива. Навіть навпаки: адже завдяки наявності тягового акумулятора, частину поїздок можна здійснювати на електротязі, абсолютно не витрачаючи паливо.

Але на цьому активна робота по розширенню модельного ряду не закінчується, адже до кінця року очікується ще пара гарячих новинок, яким точно є чим здивувати. Так, вже зовсім скоро надійде в продаж Новий DS 4 другого покоління. Сама «гаряча» новинка Бренду – друге покоління моделі DS 4 – лише недавно дебютувала, але вже поспішає в Україну. І цей крос-купе класу «С-Premium» обов’язково порадує всіх шанувальників Бренда DS Automobiles, а також вимогливих клієнтів, які шукають для себе по-справжньому оригінальний і неповторний автомобіль з преміальним і передовим обладнанням. Слідом за крос-купе DS4, Бренд DS Automobiles представляє розкішний седан DS 9, який готується очолити модельну лінійку французького преміального Бренду. Випускаючи новий DS 9, Бренд DS Automobiles демонструє свої глобальні напрацювання: оригінальний дизайн, вишуканість салону, високі технології. Завдяки вражаючим характеристикам, преміальний седан DS 9 являє собою ідеальне поєднання історичної спадщини і чудових передових технологій. Новинка DS 9 – це запрошення заново відкрити для себе французьку досконалість в автомобільному світі.

Але на цьому новинки Групи Stellantis не закінчуються, адже відповідно до глобального плану по електрифікації автомобілів групи, в Україні стартують продажі і повністю електрифікованих автомобілів. Так, в кінці року ми будемо мати можливість познайомитися з повністю електричним OPEL Mokka. Електромобіль OPEL Mokka-e поєднує в собі рух без вихлопних газів і захоплюючий драйв. Електромотор пропонує максимальну потужність в 100 кВт (136 к.с.) і крутний момент 260 Нм, причому все це можна отримати одразу після запуску – з першого обороту ротора! Швидкі реакції, спритність руху, хороша динаміка є ключовими характеристиками, які описують новинку-електромобіль.

ЛІДЕРИ РИНКУ LCV АВТОМОБІЛІВ

Бренди Групи Stellantis є лідерами на ринку LCV, за результатами 9 місяців 2021 року Бренди PEUGEOT, CITROEN і OPEL сумарно мають 35,26% частки ринку з 3179 проданими автомобілями. І окремо Бренди показують небувале зростання в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року, так Бренд CITROEN показав зростання в 137,34% з 1913 проданими автомобілями. Але дійсно вражаюче зростання показує Бренд OPEL – зростання продажів в порівнянні з 2020 роком склало 504,17%! Все завдяки оновленню LCV лінійки Бренду і активній роботі з корпоративними клієнтами, які все частіше віддають перевагу автомобілям OPEL.

Маючи відмінно сформований модельний ряд LCV автомобілів Брендів, це дозволяє відповідати всім запитам клієнтів і пропонувати максимально різні автомобілі, починаючи автомобілями для швидкої допомоги, продовжуючи пересувними поштовими відділеннями і закінчуючи компактними пожежними автомобілями. 

Ще одним важливим напрямком роботи Брендів в LCV-сегменті є автомобілі з системою повного приводу від компанії Automobiles DANGEL, яка вже 40 років оснащує легкий комерційний транспорт своєю фірмовою системою повного приводу. Одночасно з установкою DANGEL 4×4, автомобіль отримує захист двигуна, а також опціонально можна збільшити дорожній просвіт. Ще обов’язково посилюється підвіска – адже на поганих дорогах на неї більше навантаження. Плюс, – оскільки технологія і продукція DANGEL сертифікована Stellantis, на всі обладнані повним приводом авто, зберігається гарантія виробника, 2 роки без обмеження пробігу. Ще однією важливою перевагою є те, що система повного приводу реалізована не електронікою, а механічно, що в рази збільшує її надійність. 

РОЗВИТОК ДИЛЕРСЬКОЇ МЕРЕЖІ – ПРИСУТНІСТЬ В КОЖНОМУ РЕГІОНІ

Розвиток дилерської мережі один з основних факторів успішності Брендів PEUGEOT, CITROEN і OPEL в країні, адже доступність автомобілів в своєму регіоні і близькість сервісних станцій – це ваш комфорт. Так, головна мета – мати дилерські центри та сервісних партнерів в кожному регіоні країни.

Так, на жовтень Бренд PEUGEOT має 22 дилерських центри по всій Україні. План до кінця року відкрити ще 3 салону в Чернігові, Сумах і Дніпрі. Що важливо, діючі салони також постійно оновлюються, відповідно до вимог Бренду. Кожен салон прагне до того, щоб перевтілитися, щоб відповідати новій айдентиці Бренду – будуть змінені логотип, з’явиться новий шрифт, вивіска і вуличний пілон. Нова сторінка Бренду відкрита.

Бренд CITROЁN ставить перед собою амбітні плани з розвитку та оновлення дилерської мережі. Зараз в Україні вже діють 20 центрів, а до кінця року будуть відкриті ще 2 – в Сумах та Чернігові, перші в даних регіонах. Зміни у зовнішній айдентіка торкнутися і салонів CITROЁN. Тепер салони Бренду можна буде впізнати за новим кольором фасаду, який прикрашатимуть новий логотип і шрифт, а новий вуличний пілон точно приведе вас до мети.

Але найбільш амбітним і швидким у розвитку Брендом в плані розширення дилерської мережі є OPEL. І ось чому. На січень 2021 року мережа OPEL налічувала 10 дилерських центрів, вже до жовтня місяця було відкрито ще 4 центри. Так, на даний момент ми маємо мережу, яка складається з 14 дилерів. Але і це не межа для 2021 року, адже до кінця року будуть відкриті ще 5 дилерів. Тепер Бренд буде представлений в таких регіонах: Суми, Чернігів і Рівне. А також, з’являться нові дилерські центи в Києві і Харкові. В результаті до кінця 2021 року дилерська мережа Бренду OPEL буде складатися з 19 центрів – вражаючий результат. Але на цьому розвиток мережі не зупиняється, адже оновлення існуючих дилерів вже почалося – буде змінена вивіска, вхідна арка, вуличний тотем – все відповідно до вимог Бренду.

Кожен рік – це новий виклик для Брендів Групи Stellantis в Україні. Але також це нові досягнення, нові контракти, нові партнери. Але незмінним залишається одне – турбота про клієнта і надання якісного продукту і послуг – це наш пріоритет.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version