Озвучена стратегія розвитку батарейного виробництва Toyota.
Toyota і Panasonic планують знизити вартість батарей для електромобілів на 50%. Цю амбітну мету партнери виклали у новій стратегії, реалізація якої дозволить японським електромобілям та гібридам успішно конкурувати з аналогічними китайськими та південнокорейськими моделями.
Випускатиме нові дешевші літій-іонні батареї спільне підприємство, в якому Toyota належить 51%, а Panasonic – 49%. Перший етап стратегії планують реалізувати вже у 2022 році, а до 2025 року – витрати на виробництво повинні бути знижені на 65-70%. На думку фахівців галузі, зробити це не вдасться, оскільки більша частина витрат (близько 60%) припадає на сировину (літій, кобальт), а ціни на неї безпосередньо залежать від попиту на електромобілі, популярність яких постійно зростає.
Решта 40% витрат – це розробки, виробництво та інвестиції у майбутні заводи, а в цій частині можливостей для скорочення витрат не так вже й багато. Цілком ймовірно, ставка робиться на збільшення обсягів. За даними InsideEV’s, у 2020 році спільне підприємство Toyota-Panasonic випустило майже півтора мільйони батарей та планує встановити нові виробничі лінії. За попередніми розрахунками, це дозволить вже у перший рік додатково випустити 80 000 батарей. Надалі ця цифра буде рости.
Як раніше повідомляв Autogeek, корпорація Panasonic продала всю свою частку в Tesla, заробивши мільярди доларів на акціях.