Компанія Lucid Motors вирішила “нафарширувати” свій перший електричний автомобіль десятками датчиків, системою моніторингу водія та навіть Ethernet – для вдосконаленої системи допомоги водію, яка має на меті перевершити конкурентів на ринку.
За даними Lucid, у вдосконаленій системі допомоги водію DreamDrive буде 32 датчики. Наразі Lucid лише надає інформацію про обладнання. Air, який планують презентувати 9 вересня, оснастять лідаром, радарами, камерами та ультразвуковими датчиками. В компанії заявили, що лідар дальньої дії буде розміщений в передній частині автомобіля.
У новинці Lucid буде всього п’ять радарів, один розташований попереду для розширення можливостей лідара. Інші чотири будуть розташовані на чотирьох кутах транспортного засобу – Air отримає 360 градусів покриття радарами. Tesla, що також має вдосконалену систему допомоги водіям, яку сьогодні вважають однією з найкращих на ринку, має вісім камер, 12 ультразвукових датчиків та лише один радар. У жодного автомобіля Tesla немає лідара.
В автомобілі також буде система моніторингу стану водія зі спеціалізованою камерою. Поки в компанії не розкрили деталі про цю систему, але відомо що о в її основі цього знаходиться високошвидкісний Ethernet, який вирішили закільцювати. До нього будуть під’єднані навіть кермове управління, гальма, датчики та джерела живлення. Система також дозволяє здійснити оновлення програмного забезпечення самотужки, тому, як і в Tesla, система допомоги водію становитиметься краще з часом.
Все вищезгадане обладнання буде в комплектації першого випуску Lucid Air – ексклюзивній версії під назвою Dream Edition. Lucid співпрацює з наступними компаніями-постачальниками апаратних систем: Bosch, Continental та Here.
Пакет допомоги водію не тільки буде пропонувати функції автопілота другого рівня 2, але і готовий до рівня 3, за словами Євгена Лі, старшого директора ADAS (advanced driver assistance system – вдосконалена система допомоги водієві) і автономного водіння в Lucid Motors. На другому рівні автоматизації основні функції автоматизовані та все ще потребують водія-людину. Рівень 3 вважається умовною автоматизацією і ближчий до повного автопілота в умовах їзди по шосе. При цьому потребується можливе втручання людини.
В Lucid заявили, що технологія DreamDrive підтримуватиме 19 функцій системи безпеки, водіння та паркування, які будуть доступні, як тільки Air вийде з конвеєра. Автовиробник планує додати ще вісім функцій на більш пізню дату. Система буде охоплювати функції безпеки, такі як моніторинг оточення, показ сліпих зон, розпізнавання дорожніх знаків, автоматичне гальмування в аварійних ситуаціях та оповіщення для сонливих водіїв.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний седан Lucid Air буде представлений під час онлайн-заходу, який відбудеться 9 вересня.