Menu
in ,

«Вбивця» Tesla Model 3: китайський стартап Nio представив електроседан ET5

Презентація «молодшого» електричного седана марки – Nio ET5 – відбулася на традиційному заході Nio Day у Сучжоу.

Nio ET5 – зменшена версія флагманського седана Nio ET7, який позиціонується в якості «вбивці» Tesla Model S. Тоді як «молодшій» моделі доведеться конкурувати з Tesla Model 3. Габаритна довжина нового електроседана – 4790 мм, ширина – 1960 мм, висота – 1499 мм, розмір колісної бази – 2888 мм. Таким чином за габаритами він трохи більший за американского конкурента й нітрохи йому не поступається за оснащенням.

Вже в базі ET5 пропонує 12,8-дюймовий дисплей мультимедійної системи, процесор на 1016 Топс, покращений помічник Nomi та 19 асистентів водіння. За доплату доступні спортивні сидіння з підігрівом, масажем та вентиляцією, підсвічування салону в 256 кольорах, акустична система об’ємного звучання Dolby Atmos 7.1.4 та фірмовий автопілот Aquila, який використовує 33 різні датчики.

У топової модифікації седан укомплектований двомоторною силовою установкою (204 к.с. на передній осі, 286 к.с. – на задній). Сукупна віддача агрегатів – 480 к.с та 700 Нм крутного моменту. Коефіцієнт аеродинамічного опору Сх заявлений на рівні 0,24. Як і флагманський ЕТ7, конкурент Tesla Model 3 буде доступний з батареями ємністю 75, 100 та 150 кВт•год, які забезпечують запас ходу 550, 705 та 1000 км відповідно.

Перші поставки Nio ET5 заплановані на вересень 2022 року. На рідному ринку автомобіль з можливістю оренди батареї запропонують за $40 445, версію з батареєю на 75 кВт•год – за $51 420, з батареєю на 100 кВт•год – за $60 510. Цінник топової модифікації з батареєю ємністю 150 кВт•год не озвучено.

Стартап планує запропонувати свій електроседан за межами Китаю. У яких саме країнах, не поточнюється. Як було заявлено під час Nio Day 2021 року, до 2025 року NIo розраховує бути присутнім на ринках 25 країн світу. Наразі освоєно лише ринки Норвегії та Узбекистану. На черзі Німеччина, Нідерланди, Швеція та Данія.

Також китайці поділилися успіхами у Піднебесній: фірмова мережа швидкісної зарядки вже налічує 733 термінали, а зарядки Nio встановлено у 94 000 домогосподарств. Крім того, у 2022 році з’являться нові зарядні пристрої потужністю 7 та 11 кВт. Що стосується флагманського Nio ET7, то перші клієнти отримають свої автомобілі 28 березня 2022 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайські стартапи Nio і Xpeng випустили по 100 000 електромобілів.

За матеріалами: InsideEVs

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version