Німецький концерн Volkswagen прозвітував про досягнення важливої віхи – 1 мільйон електромобілів на платформі MEB. Наразі на ній базуються щонайменше 14 моделей п’яти брендів: Audi, Cupra, Skoda, Volkswagen та Volkswagen Commercial Vehicles.
Серед них Volkswagen ID.4, Skoda Enyaq, Audi Q4 e-tron та нещодавно представлений електричний седан Volkswagen ID.7. У Європі та Китаї продажі нового флагмана стартують цієї осені, у США – у 2024 році.
Також на платформі MEB побудований електричний кросовер Ford Explorer, розроблений спеціально для європейського ринку. Здобути архітектуру Volkswagen хотів і американський стартап Fisker. Але пізніше було вирішено використати власну технологію Magna.
Для автомобілів на базі MEB доступні два електродвигуни. Один з них – безщітковий з постійними магнітами APP310, який здатний розвивати до 310 Нм крутного моменту. Другий – представлений у квітні цього року АР550 з максимальним крутным моментом 550 Нм. У оновленого Skoda Enyaq такий двигун видає 282 к.с.
Архітектура MEB була представлена у 2018 році, коли концерн прискорив реалізацію своєї стратегії електрифікації. Наразі у розробці наступна її ітерація – MEB+. Вона дозволить заряджати батареї струмами потужністю 175-200 кВт. Нинішня версія архітектури забезпечує заряджання при 135-170 кВт. Запас ходу зросте із нинішніх 550 км до 700 км.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen представив трирядний мінівен ID. Buzz.
За матеріалами: Volkswagen