Menu
in ,

Vanderhall збиратиме чотириколісні електромобілі: позашляховик Brawley EV стане першим в лінійці

Американська компанія Vanderhall, відома своїми триколісними автоциклами ручної роботи, анонсувала повнопривідний електричний позашляховик Vanderhall Brawley EV. Прийом попередніх замовлень на новинку стартує менш, ніж за два тижні – 15 липня, а перші клієнтські автомобілі доставлять у 2022 році.

Спочатку позашляховик повинен мав називатися Navarro. В результаті ім’я змінили та трохи добавили потужності, принаймні в топової модифікації GTS: 410 к.с. замість обіцяних раніше 300 к.с. Максимальний крутний момент – 651 Нм.

У рух Vanderhall Brawley приводять чотири електродвигуни (по одному на колесо) з індивідуальним управлінням. Кожен доповнений коробкою передач, інверторами, гальмами та системою охолодження. Електроніка може автоматично перерозподіляти тягу між колесам у залежності від дорожніх умов.

За дорогу Vanderhall Brawley EV чіпляється «зубастими» 35-дюймовими шинами, встановленими на 18-дюймові колісні диски. Хід підвіски – 559 мм. Також в стандартному оснащенні вуглецева гальмівна система з АBS та рекуперацією енергії гальмування.

Ємність акумуляторної батареї – 40 або 60 кВт•год. З більшою батареєю позашляховик здатний проїхати 322 км без підзарядки. Бортовий зарядний пристрій на 6 кВт. Також передбачена можливість підключення до швидкісних терміналів. В цьому випадку літій-нікель-марганець-кобальт-оксидний (NMC) акумуляторний блок поповнюється до 80% ємності менш ніж за годину.

Зовні незграбний Brawley чимось нагадує новий Ford Bronco. У нього практично немає звисів, повністю відкриті колеса, дводверний кузов та знімний дах. Передні світлодіодні фари змальовані у Jeep Wrangler.

Мінімалістично оформлений чотиримісний салон укомплектований затягнутим у шкіру рульовим колесом, кондиціонером та аудіосистемою Kicker з підтримкою Bluetooth. Кермо та сидіння з підігрівом. Від пилу та сторонніх запахів салон захищений системою фільтрів. Подушок безпеки у Brawley немає, зате є система ViDAR (система допомоги водія на основі радара).

Орієнтовно, вартість електричного позашляховика складе понад 35 000 доларів.

Як раніше повідомляв Autogeek,  трицикл Aptera на сонячних батареях отримав запас ходу 1600 км.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version