Menu
in

В Україні показали електрокросовер Porsche Macan: ТОП-7 цікавих фактів, які необхідно знати про новинку

В Україні офіційно представили перший електричний кросовер Porsche – новий Macan. Журналісти AUTOGEEK зібрали 10 найцікавіших фактів про новинку.

Одразу чотири версії

Модельний ряд електричного Macan включає версії: Macan, Macan 4, Macan 4S, Macan Turbo.  На ринку України замовлення на електричні Macan 4 та Macan Turbo почали приймати із січня 2024 року, а на Macan та Macan 4S – із липня 2024 року. Перші передачі електричних Macan новим власникам заплановані вже із 18 вересня.

Усі версії Macan мають запас близько 600 км

Модельний ряд електричного Macan приємно дивує запасом ходу – власники зможуть долати великі відстані, не турбуючись про заряджання. У змішаному циклі згідно з WLTP запас ходу: Macan – до 641 км, Macan 4 – до 612 км, Macan 4S – до 601 км, Macan Turbo – до 590 км.

Одна батарея на всіх

Електродвигуни нового Macan живляться від літій-іонної батареї, розміщеної у днищі. Загальна ємність становить 100 кВт*год, з яких активно можна використовувати до 95 кВт*год. Вперше, разом із Macan, дебютує нещодавно розроблена преміальна електрична платформа PPE із 800-вольтовою архітектурою. Потужність заряджання нового Macan постійним струмом на 800-вольтових зарядних станціях становить до 270 кВт. Під час руху електродвигуни можуть рекуперувати до 240 кВт енергії.

Новий Macan є одним із найбільш аеродинамічних SUV

Завдяки Porsche Active Aerodynamics (PAA) з активними та пасивними елементами та коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,25 новий Macan є одним із найбільш аеродинамічних SUV на ринку. Це істотно впливає на запас ходу та енергоспоживання.

Цифрова концепція Porsche Driver Experience

Porsche Driver Experience пропонує поєднання цифрових та аналогових елементів. Macan оснащений дисплеєм нового покоління і концепцією керування із трьома екранами, включно з окремо розташованою 12,6-дюймовою панеллю приладів із вигнутим дизайном і 10,9-дюймовим центральним дисплеєм. Уперше пасажир може переглядати інформацію, налаштовувати параметри інформаційно-розважальної системи або транслювати відеоконтент під час руху автомобіля через власний опціональний 10,9-дюймовий екран.

Porsche Driver Experience також вперше містить проекційний дисплей на лобовому склі з технологією доповненої реальності. Віртуальні елементи плавно з’являються перед водієм на відстані 10 метрів і відповідають розміру 87-дюймового дисплея. Інформаційно-розважальна система нового покоління заснована на операційній системі Android Automotive.

Опціональна система керування задньою віссю

Macan 4 та Macan Turbo  мають повний привод. Система Porsche Traction Management (ePTM) з електронним керуванням працює приблизно вп’ятеро швидше, ніж звичайна система повного привода. Вона може реагувати на пробуксовку впродовж 10 мілісекунд. Окрім того, розподіл привода на всі колеса регулюється обраною програмою водіння.

Уперше Macan отримав опціональну систему керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в 5 градусів. Вона забезпечує зменшений радіус розвороту у 11,1 метра, що зручно під час руху містом та під час маневрування.

Ціни на новий Macan починаються з 3 437 910 грн

Новинка вже доступна для замовлення та тест-драйву в усіх офіційних дилерських центрах. Вартість базового Macan у дилерській мережі Porsche в Україні починається від 3 437 910 гривень. Ціни на флагманську версію Turbo починатимуться приблизно з 106 900 євро.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version