Menu
in ,

В Україні стартував продаж бюджетних комерційних електромобілів Cenntro: характеристики і ціни

Першим на український ринок вийшов Cenntro Logistar 200 вартістю 28 000 доларів.

Американська технологічна компанія Centro Electric Group Limited (раніше Naked Brand Group Limited), яка спеціалізується на виробництві комерційних електромобілів малої та середньої вантажопідйомності (ECV), виходить на український ринок. Першим українцям запропонували Cenntro Logistar 200 – комерційний електромобіль вантажопідйомністю 1100 кг.

Як зазначено на офіційному сайті представництва марки, модель доступна у двох версіях – фургон та легка вантажівка. Залежно від версії, габаритна довжина Logistar 200 становить 4,4 або 4,7 метра. Об’єм вантажного відсіку – від 4,7 до 6,9 куб. метрів.

Незалежно від кузова Logistar 200 укомплектований одним електродвигуном потужністю 82 к.с. та батареєю на 42 кВт•год. Запас ходу заявлено на рівні 265 км. Максимальна швидкість – 80 км/год. Час зарядки батареї до 80% ємності – 10-12 годин від звичайного терміналу або 45 хвилин – від швидкісного.

У стандартному оснащенні заявлені 10.0-дюймовий тачскрин, кондиціонер, парктронік та система стабілізації. Мінімальний цінник Cenntro Logistar 200 – 28 000 доларів.

2023 року лінійка Cenntro в Україні розшириться за рахунок моделі більшої вантажопідйомності. Якої саме, не поточнюється. Імовірно, в Україну електромобілі американського бренду поставлятимуть із Німеччини. Також Cenntro Electric Group має заводи у Китаї та США.

Як раніше повідомили у компанії, у січні на CES 2023 Cenntro представить декілька нових моделей. Серед них перший водневий напівпричіп 8-го класу з колісною формулою 6х4 та вантажівка/фургон 3-го класу Logistar 300 з літій-залізо-фосфатною (LFP) батареєю потужністю 118 кВт•год. Запас ходу – 439 км. Максимальна швидкість – 120 км/год. Серійне виробництво моделі розпочнеться у третьому кварталі 2023 року у США.

Як раніше повідомляв Autogeek, Honda випустить електричний фургон з цікавими характеристиками.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version