Повноцінне серійне виробництво Lotus Eletre почнеться не раніше 2023 року.
Виробництво моделі налагодять на новому заводі в Ухані, будівництво якого завершилося 15 липня цього року. Він розташований в індустріальному парку інтелектуальних підключених електромобілів Уханьської зони економічного розвитку. Інвестиції у майданчик склали понад 1,2 млрд доларів. Поруч із заводом побудовано трикілометрову трасу з 16 поворотами, на якій потенційні клієнти зможуть випробувати свої автомобілі у гонці або дрифті.
Як повідомляється, з приводу випуску першого екземпляра Lotus Eletre на заводі в Ухані відбулася урочиста церемонія за участю представників материнської компанії Geely та офіційної влади провінції Хубей. У подальшому тут випускатимуть всі майбутні електричні моделі британської марки.
Lotus Eletre – перший електричний кросовер бренду, раніше відомий під кодовою назвою Type 132. Він побудований на новій архітектурі Electric Premium Architecture (EPA) власної розробки. У Lotus її називають провідною в галузі 880-вольтовою платформою.
Габаритна довжина кросовера складає 5103 мм, ширина – 2019 мм, висота – 1630 мм, розмір колісної бази – 3019 мм. Lotus Eletre укомплектований двома синхронними електродвигунами сукупною потужністю 675 кВт (905 к.с.). Час прискорення з місця до 100 км/год – 2,95 секунди.
Ємність тягової батареї перевищить 100 кВт•год, а дальність пробігу без підзарядки – 600 км за циклом WLTP. За даними виробника, при використанні нагнітача потужністю 420 кВт батарея кросовера поповнюється від 10 до 80% ємності за 20 хвилин. Усього 5 хвилин підзарядки достатньо для 120 км шляху.
З чуток, Lotus Eletre отримає батарею CTP 3.0 Qilin, нещодавно представлену китайською компанією CATL. Як стверджується, така батарея «легко дозволить автомобілям проїжджати до 1000 кілометрів». Імовірно, йдеться про 1000 км за китайським стандартом CLTC. У загальноприйнятій вимірювальній системі WLTP це складе близько 630 км.
Як раніше повідомляв Autogeek, Geely показали першу модель нового суббренду RADAR.