Шведська компанія Scania, яка відома своїми вантажівками, заявила про безперспективність вантажних автомобілів з пасивними елементами.
Такого висновку фахівці компанії дійшли після довгих тестів.
У Scania зазначають, що вантажний транспорт з електричними двигунами вигідніше водневих паливних елементів.
Саме тому автовиробник вирішив більше не досліджувати сферу паливних елементів й зосередитися на електрифікації.
В Scania мають намір до 2030 року збільшити продажі електричних вантажівок до 50% (від загального числа поставок), й стати лідером в процесі переходу до стійких транспортних систем, зокрема, на електротязі.
«У майбутньому використання водню для вантажного транспорту буде обмежено, оскільки для забезпечення достатньої кількості енергії водневим вантажівкам буде потрібно в три рази більше поновлюваних джерел, ніж для автомобілів на акумуляторах. Велика частина енергії втрачається при виробництві водню, розподілі та перетворенні його назад в електрику», – заявила в Scania.
Також в компанії наголосили на складнощах у виробництві, ремонті й технічному обслуговуванні водневого транспорту, адже такі системи значно складніші й дорожче у виробництві, тобто витрати в процесі експлуатації таких вантажівок будуть більшими.
Окрім того варто враховувати й той факт, що водень – це летючий газ, тому необхідне більш ретельне обслуговування для забезпечення високого рівня безпеки.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Scania вперше показала відео з краш-тестів своєї електричної вантажівки.
За матеріалами: cleantechnica.com