Menu
in

В Nissan розповіли, як досягають спеціального аромату салону в нових автомобілях

Одним із критеріїв, дотримання якого має забезпечуватися в ході напруженого процесу проектування, розробки й випробування нового Nissan Qashqai, є запах салону.

Так званий «запах нового автомобіля» є ключовою характеристикою щойно придбаного автомобіля, й інженери Nissan докладають всіх зусиль для того, щоб він був таким, як треба, адже вони усвідомлюють, що це важлива причина гордості власника щойно придбаного нового авто.

Петер Карл Істленд (Peter Karl Eastland) — провідний інженер з оцінювання запахів Технічного центру Nissan у Європі. Скромна назва його посади не відображає ту унікальну та іноді несподівану роль, яку він відіграє в розробці лінійки моделей Nissan для європейського ринку.

Найновіший приклад його роботи можна знайти в новому Nissan Qashqai, продажі якого в Європі стартували у липні. Особливі зусилля були спрямовані на те, щоб підкреслити атмосферу в салоні нового Qashqai — від якості припасування, особливостей декору, матеріалів, що включають преміальну шкіру до дружніх до користувача технологій. Але при цьому увага до деталей під час точного узгодження всіх аспектів знайшла своє відображення у ще одному важливому нюансі — враження від часу, проведеного в автомобілі, не будуть зіпсовані жодними неприємними запахами.

На додачу до вченого ступеню магістра з криміналістичної хімії, який він здобув в Університеті Лестера, Велика Британія, Петер має унікальний дар — надзвичайно гостре відчуття запаху, наявність якого він усвідомив ще в дитинстві.

Разом із комісією, що складається з інших інженерів та механіків, Петер відповідає за те, щоб запах викликав позитивну реакцію нових власників автомобілів Nissan.

«Ми прагнемо забезпечити клієнтові найкращий чуттєвий досвід. Тоді як смаки й уподобання з часом еволюціонують, відчуття запаху залишається незмінним. Тому частина нашої роботи полягає в тому, щоб усі використовувані нами матеріали завжди мали бездоганний аромат, а всі відчуття гармонійно поєднувалися», — пояснює провідний інженер з оцінювання запахів Технічного центру Nissan у Європі Петер Карл Істленд.

Процес оцінювання передбачає поєднання об’єктивних та суб’єктивних оцінок, а його кульмінацією є напружений процес досягнення бездоганного «запаху нового автомобіля», у ході якого використовують всі доступні засоби.

«Запах нового автомобіля — не просто наслідок процесу виробництва. На етапі розробки нового автомобіля кілька місяців відводиться на ретельний аналіз використання матеріалів та хімічних речовин, таких як тканина оббивки сидінь, клейкі матеріали та полімери, щоб гарантувати, що їх поєднання не призведе до виникнення неприємного для пасажирів автомобіля запаху», — говорить Девід Мосс (David Moss) старший віцепрезидент з досліджень і розробок в регіоні.

«Він відображає тривалий шлях, який проходить Nissan для того, щоб досвід володіння кожним новим автомобілем марки приносив саме ті враження, на які сподіваються та яких очікують наші клієнти — навіть у такій вузькоспеціалізованій сфері», — додає Девід.

У ході взаємодії з командами розробників та виробників Nissan Петер і його команда перевіряють всі матеріали, наприклад м’яку оббивку з візерунком у вигляді рельєфних ромбів, що використовується для нових сидінь Qashqai, у різноманітних умовах реальної експлуатації. При цьому вони повинні пам’ятати, що хімічні властивості цих матеріалів, такі як запах, можуть змінюватися, зокрема під впливом температури. Якщо новий матеріал чи хімічна речовина потенційно можуть негативно вплинути на загальну атмосферу в салоні, Петер зі своїми колегами шукає альтернативи, щоб забезпечити непорушність запаху нового автомобіля.

«Ключова складова моєї ролі в оцінюванні матеріалу — зробити так, щоб клієнт залишався в центрі нашої уваги. У разі внесення будь-якої зміни в нову конструкцію доводиться оцінювати можливий запах у рамках ширшого оцінювання ефективності цієї зміни», — додає Петер.

Слід зазначити, що Петер — не єдиний експерт із запахів у Nissan: колеги, з якими він підтримує взаємодію, працюють в інших технічних центрах Nissan в м. Ацуґі (Atsugi), Японія та м. Фармінґтон-Гіллс (Farmington Hills), США. Сам факт існування загального стандарту Nissan щодо запахів слугує доказом уваги до деталей, яку компанія демонструє на практиці для того, щоб її глобальна лінійка продуктів відповідала найвищим стандартам якості.

Після приєднання до Nissan за програмою стажування для випускників вищих учбових закладів у 2016 році з огляду на наявність жвавого інтересу до автомобільного світу та завдяки унікальному таланту до розпізнавання запахів пан Істленд цілком прогнозовано став кандидатом на посаду провідного інженера з оцінювання запахів, коли його попередник перейшов на іншу роботу.

«Найприємніша частина моєї роботи — можливість працювати з надзвичайно кмітливими людьми, справжніми фахівцями у своїх сферах. Я б описав її як постійний процес пізнання. Мені подобається отримувати важливі знання від усіх інженерів та механіків, які працюють тут, у ході співпраці над найдрібнішими деталями. Ми робимо все для того, щоб майбутній новий Nissan викликав у наших клієнтів відчуття гордості, задоволення й насолоди щоразу, коли вони ведуть свій автомобіль», — пояснює він.

Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що Nissan почав випробування технології утилізації автомобільних електродвигунів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version