У японському музеї Toyota виставили незвичайний експонат. На вигляд це культове купе Toyota 2000 GT 1967 року, але авто, що демонструється, має електричну силову установку.
Усі серійні купе оснащені 2,0-літровою бензиновою “шісткою” потужністю 150 л. с. виробництва Yamaha. Втім, у 2012 році було вирішено збудувати електромобіль Toyota 2000 GT EV. У його створенні інженерам японського концерну допомагали фахівці компаній Panasonic, Denso і Gentex.
Під капот Toyota 2000 GT EV встановили 161-сильний електромотор та акумуляторну батарею ємністю 35 кВт*год. Зазначається, що стильний електромобіль здатний розвинути 200 км/год і з місця до першої сотні розганяється швидше, ніж бензиновий варіант купе.
Спочатку прототип був обклеєний численними наклейками, але в музеї їх зняли, а також встановили на машину оригінальні колісні диски, тому електромобіль Toyota 2000 GT нині нічим не відрізняється від стандартної моделі з ДВЗ. У салоні машини встановили електронну панель приладів, що показує рівень заряду батареї та запас ходу, а також встановили камеру заднього вигляду.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota не зможе випускати твердотільні акумулятори у великій кількості.