Аеродинаміка електричного гіперкару Lotus Evija має великий вплив на те, як автівка рухається та набирає швидкість.
Коефіцієнт опору та цифри притискної сили Evija поки не оголошені, але головний аеродинамік Lotus Річард Хілл вже розповів деякі деталі.
“Більшості автомобілів доводиться “пробивати дірки” в повітрі, щоб рухатись, використовуючи грубу силу, але Evija унікальна через свою пористість. Машина буквально “дихає” повітрям”, – заявив він.
За його словами, передня частина автівки сконструйована так, що вона “вдихає” повітря, пропускає його через себе і як результат – “видихає”.
Однією з ключових особливостей Evija є її передній спліттер. Його центральна зона забезпечує охолодження батареї, в той час як повітря, що проходить через дві менші зовнішні секції, охолоджує електродвигуни на передній осі.
Також спліттер зводить до мінімуму кількість повітря, що пропускається під автомобілем, тим самим зменшуючи опір і підйом нижньої частини кузова. Він реалізує різницю в тиску для створення притискної сили.
Велику роль відіграє і заднє крило, що може знаходитись на рівні з кузовом, або підніматись. Воно допомагає творити систему зниження опору в стилі F1.
Наразі британці поки офіційно не оголосили коефіцієнти опору і цифри притискної сили Evija. Однак обіцяють це зробити пізніше після завершення всіх тестів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Lotus вже цього року запустить у виробництво свій елекричний гіперкар Evija. Електромобіль буде ексклюзивним та досить рідкісним. Про це свідчить його ціна в понад 2 млн доларів.
По матеріалах: carscoops.com.