Електромобілі Tesla є не лише одними з самих популярних, а й одними з найбезпечніших автівок.
Транспортні засоби бренду неодноразово отримували найвищі бали за свою безпечність.
Зокрема, від Euro ENCAP та IIHS. При цьому відмінно показували себе електромобілі Tesla як на європейських, так і на американських тестах.
Однак щось пішло не так на краш-тестах Model 3 від китайського підрозділу ENCAP.
На тести вивели електромобіль, виготовлений на місцевому заводі в Шанхаї. Під час тесту перевіряли пасивну безпеку електромобіля в декількох категоріях: захист пасажира та водія, міцність даху під час перевороту, захист пішоходів, ухилення від лобового зіткнення та захист під час бічного удару.
Результати краш-тестів були несподіваними – Model 3 китайської збірки зміг впоратися лише з двома категоріями: захист водія та пасажирів та удар збоку.
Відносно непогано електромобіль поводив себе і під час перевороту на дах.
Однак що стосується захисту пішохода, то тут все дуже погано – з можливих 25 балів електромобіль отримав лише 11,4. За фронтальний удар Model 3 має також тільки 11,5 балів із 30 можливих. Це пов’язано з тим, що в момент удару у водія не спрацювала передня подушки безпеки. Однак змогли пом’якшили удар бічні подушки, проте вони спрацювали в останній момент.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Tesla встановила у травні рекорд за кількістю виготовлених Model 3 – автовиробник доставив минулого місяця понад 11 тисяч виготовлених в Китаї електромобілів.
За матеріалами: electrek.co