Легка комерційна вантажівка призначена для кур’єрських та поштових служб.
Китайська марка Wuling відома завдяки бестселеру електромобільного ринку Піднебесної – Hongguang Mini EV, виводить на ринок одномісний «батарейний» розвізний фургон Wuling E10. У компанії розраховують, що новинка досягне того ж рівня популярності у сегменті комерційних автомобілів, що й Mini EV. Основним чинником популярності має стати гранично низький цінник. Очікується, що у базовій версії Wuling E10 коштуватиме не більше 4000 доларів.
У вантажівки одномісна кабіна та ящикоподібний кузов. Габаритна довжина автомобіля – 3310 мм, ширина – 1080 мм, висота – 1690 мм. Розміри вантажного відсіку – 1625 х 1000 х 1040 мм. Завантаження вантажу здійснюється через двостулкові двері на правому борті. Максимальная маса вантажу – 265 кг. Споряджена маса вантажівки – всього 620 кг.
У кабіні оздоблення є тільки на дверних картах, але панель приладів – цифрова. Також передбачені USB-порти, «пічка», кишені для паперів та гаджетів. За перемикання коробки відповідає «шайба», встановлена праворуч від крісла.
Wuling E10 укомплектований 27-сильним електродвигуном та батареєю ємністю 9 кВт·год. Запас ходу заявлено на рівні 115 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Динамічні характеристики не оголошено.
Як раніше повідомляв Autogeek, виробник автобусів Yutong випустив робот-пилосос для прибирання вулиць.
За матеріалами: Autohome