Ізраїльський стартап Ree Automotive спільно з EAVX і Morgan Olson представили демонстраційний автомобіль Proxima.
Електричний транспортний засіб базується на платформі Ree P7 з приводними модулями Ree Corner.
Кузов транспортного засобу під назвою «Proxima powered by Ree» походить від EAVX і Morgan Olson. Це повністю електричний прохідний фургон, кузов якого сконструйований таким чином, щоб повністю використовувати переваги гнучкості Ree P7. При довжині 8,7 м автомобіль має загальну вагу до 8,9 тонни.
Власна технологія компанії Isreali заснована на модулях приводу під назвою «Ree Corner», в які інтегровані всі важливі компоненти. Крім шасі, це також двигун, редуктор і силова електроніка. Кожен модуль може виробляти до 100 кВт, і в залежності від компонування можливі передній, задній і повний приводи. Крім того, можна керувати або лише передньою віссю – оскільки чотири модулі ідентичні, або всіма колесами.
Максимально можливий розмір батареї моделі – 120 кВт/год, вона має забезпечувати запас ходу 200 км або 125 миль. Вантажопідйомність становить 8000 фунтів або 3,63 тонни, а об’єм вантажу – 1000 кубічних футів або 28,3 кубічних метрів.
Оскільки весь кузов базується на плоскій вантажній підлозі, ергономіка водія була покращена. А дизайн кабіни оптимізував поле огляду й забезпечив безпеку інших учасників дорожнього руху.
«Концепт передає цінність і ефективність, яку технологія x-by-wire REE може принести автопаркам», – зазначив Даніель Барель, співзасновник і генеральний директор Ree.
Транспортний засіб має низьку загальну вартість утримання автівки. Так, у разі дефекту, модуль «Ree Corner» можна швидко замінити, таким чином скорочуючи час простою автомобіля.
Найближчим часом концепт плануют випробувати на тест-драйвах.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія REE Automotive в рамках виставки CES 2022 оголосила про початок випробувань своєї абсолютно нової платформи для електромобілів.
За матеріалами: electrive.com