У електричних кросоверів Mustang Mach-E відмовляють 12-вольтові батареї, успадковані від бензинових попередників.
Власники електричних Ford Mustang Mach-E виявили несправність у 12-вольтовій акумуляторній системі кросовера, яка дісталася йому від бензинових попередників. Як пише CNET з посиланням на звіт, опублікований виданням The Verge, власники найперших електричних «Мустангів» помітили, що поставлені на ніч на зарядку автомобілі вранці виявляються нездатними зрушити з місця.
Справа в тому, що під час підзаряки основної батареї зарядка 12-вольтового акумулятора, який забезпечує роботу бортової електроніки, повністю припиняється. В автомобілях внутрішнього згоряння такий акумулятор заряджається під час руху, у Mach-E, як і у більшості електромобілів, забирає частину енергії з основного акумуляторного блоку. При його заряджанні комп’ютер кросовера блокує зарядку 12-вольтової батареї, але якщо на ранок вона виявиться розрядженою, то Mustang Mach-E просто не може зрушити з місця.
Теоретично, електрокросовер можна було б завести від будь-якого автомобіля з ДВЗ, але справа в тому що у Mustang Mach-E 12-вольтова батарея знаходиться в передньому багажнику, замок якого активується від неї ж.
У компанії говорять, що вже вирішили цю проблему шляхом оновлення програмного забезпечення. Тим власникам які все ще відчуває незручності, радять звернутися до сертифікованих дилерських центрів Ford.
Схожі проблеми раніше виникли у електромобілів Tesla. Вирішити цю проблему інженери компанії змогли, замінивши свинцево-кислотні акумулятори на маленькі літій-іонні батареї напругою 12 В.
Як раніше повідомляв Autogeek, в автомобілях Ford виявлено проблеми з зарядкою.