У своїх звітах про прибутки за перший квартал, оголошених 24 квітня, компанія Ford вказала чистий прибуток у розмірі 1,3 мільярда доларів. При цьому підрозділ Model e, що займається виключно електромобілями, втратив стільки ж, скільки заробила вся компанія. За даними Bloomberg, зараз Ford втрачає 100 000 доларів на кожному проданому електромобілі.
За іронією долі, продажі електромобілів Ford зросли на цілих 86 відсотків протягом перших трьох місяців року. Але це все ще невелика частина портфоліо Ford, яка складає лише 20 223 проданих Mach-E, F-150 Lightning і E-Transit разом узятих.
Для порівняння, майже кожен Ford з двигуном внутрішнього згоряння окремо перевершує всю лінійку Model e. Лише Mustang, Ranger, E-Series і Transit Connect опустилися нижче порогу. Mustang Mach-E — найбільш продаваний електромобіль Ford — розійшовся тиражем у 9589 авто. За ці самі три місяці пікапи F-Series знайшли 152 943 нових власники.
Не дивно, що Ford Pro — комерційний підрозділ компанії — з лишком компенсував втрати від Model e. Завдяки високим продажам вантажівок Super Duty компанія зафіксувала прибуток у 3 мільярди доларів за перший квартал року. Ford Blue, група роздрібних продажів двигунів внутрішнього згоряння та гібридних моделей, також зареєструвала позитивний прибуток у розмірі 900 мільйонів доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford суттєво відкладає виробництво авто на електротязі.