Cadillac пояснив, чому перший електричний кросовер бренду отримав ім’я саме Lyriq.
За словами керівника компанії по стратегії глобального бренду Філа Даучі, на те є декілька причин, одна з яких – музика.
З того моменту, як Cadillac отримав популярність в 1990-х, він змінив декілька підходів до іменувань нових моделей. Спочатку вони отримували імена, далі використовувалась буквенно-цифрова номенклатура, що пов’язано з філософією бренду “Мистецтво і наука”.
Тепер же, вступаючи в еру електрифікації автомобілів, в компанії вирішили знову давати їм імена.
Даучі зазначив, що Cadillac являється найбільш згадуваним у піснях брендом автомобілів. Тому Lyriq співвідносили зі словом “лірика”.
Окрім цього в компанії вирішили замінити CT і XT на закінчення “iq”. По такому ж принципу названий і наступний електромобіль від Cadillac – Celestiq, що має стати флагманом бренду.
“Нова структура імен сигналізує про те, що Cadillac виводить на ринок інший тип транспортного засобу, в якому людина, природа і машина працюють поряд”, – додав Даучі.
Як раніше повідомляв Autogeek, Cadillac оголосив дату презентації електричного Lyriq. Захід буде транслюватись онлайн та відбудеться 6 серпня.
По матеріалах: autoblog.com.