Ємність швидкісною зарядки для електромобілів становить 300 кВт.
Німецька марка Audi планує в найближчі роки випустити до 20 повністю електричних моделей. Ключем до їх успіху стане надійна швидкісна зарядна інфраструктура, але поява на вулицях сотень тисяч електромобілів, які намагаються підзарядити свої батареї в години пік, можуть стати серйозною проблемою для електромереж. Крім того, зарядна інфраструктура може не встигати за збільшенням їх кількості.
Вирішити всі ці проблеми дозволить розроблена німецькими інженерами високошвидкісна зарядна станція Audi charging hub. Існуючий поки тільки у вигляді концепту «зарядний вузол» дозволить власникам електромобілів Audi заряджати батареї потужністю 300 кВт.
Сам же «вузол» живитиметься від літій-іонних батарей, які підзаряджають у нічний час, коли електроенергія дешевша. Крім того, нічний час зарядки дозволить накопичувати енергію, не впливаючи на пікові потреби в електроенергії у містах або регіонах.
Audi charging hub – це зарядний вузол на основі гнучких контейнерних кубів, в яких розміщуються відпрацьовані літій-іонні батареї ємністю до 2,45 МВт. Один такий хаб з шести слотів видаватиме потужність до 300 кВт.
Як відзначають у Audi, їх можна «швидко транспортувати, встановлювати та адаптувати до конкретного місця розташування, незалежно від пропускної здатності локальної мережі». Поки електромобілі стоятимуть на зарядці їх власники можуть пообідати або випити кави у передбаченій у хабі преміальній лаунж-зоні, але часу на це в них буде небагато. Наприклад, для зарядки батареї Audi e-tron GT від 5% до 80% ємності від терміналу на 270 кВт потрібно близько 23 хвилин. Також у водіїв електромобілів Audi буде можливість забронювати місце на зарядному хабі, в незаброньований час зарядка буде обслуговувати автомобілі інших марок. До кінця літа компанія планує випробувати концепт Audi charging hub в Німеччині. За результатами тестів Audi прийме рішення по комерційній реалізації даного проекту.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Audi A6 e-tron стане конкурентом Tesla Model S.