Menu
in

В 10 разів ефективніший за літій-іонні батареї: в Австралії розробили гібридний суперконденсатор

Гібридний суперконденсатор забезпечує щільність енергії нікель-металогідридного акумулятора (NiMH), але заряджається в п’ять разів швидше.

Дослідники з Технологічного університету Квінсленда, Австралія, продемонстрували дизайн гібридного суперконденсатора значно більшої місткості, ніж звичайний конденсатор та в рази перевершуючий за швидкістю заряду/розряду літієві батареї. За останнім показником він може зрівнятися з NiMH батареями.

У своєму суперконденсаторі австралійці використали негативний електрод на основі карбіду титану і позитивний електрод на основі гібридного графену з можливістю накопичувати іони літію.

В результаті, за словами вчених, вийшов гібридний конденсатор зі щільністю потужності та здатністю зарядки «приблизно у 10 разів більшою, ніж у літієвих батарей»,  за щільністю енергії «близький до нікель-металогідридних батарей».

Щільної енергії гібридного елемента – 73 Вт·год/кг, що становить близько 28% від того, що пропонують сучасні батареї для електромобілів, питома потужність – 1600 Вт/кг проти 250-340 Вт/кг у літієвих батарей.

Заряджатися такі батареї будуть в п’ять разів швидше, але для цього знадобляться супершвидкісні зарядні станції, які працюють в мегаватному діапазоні.

Зі слів розробників, з такою батарею потужність силової установки може бути збільшена у п’ять разів. Наприклад, 1100 к.с. Tesla Model S Plaid+ перетворяться на 5500 к.с., що зробить звичайний електромобіль суперкаром.

Як показали проведені вченими стендові випробування гібридних суперкарів, нові гібридні батареї служать у два раз довше літієвих, зберігаючи 90% своєї початкової ємності після 10 000 повних циклів зарядки/розрядки.

Чи знайде така супербатарея застосування у серійних автомобілях, покаже час. Поки це тільки теорія.

Як раніше повідомляв Autogeek, нова батарея Tesla здивувала запасом ходу та щільністю енергії.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version