Кожного року все більше учасників з’їжджаються з усієї Європи, щоб взяти участь у перегонах електромобілів Eco Grand Prix.
Цього року за звання переможця змагалися 13 екіпажів, серед яких Tesla Model 3, Tesla Model S, Tesla Roadster, Hyundai Kona, BMW i3 та Renault Zoe.
Був серед них і український екіпаж. Команда EcoFactor на чолі з засновником Сергієм Вельчевим вперше взяла участь в серії «9 Hours of Calafat» від Eco Grand Prix.
Кожна команда отримала трьохфазну розетку 32А і повинна була використати власне зарядне обладнання – кількість зарядок не обмежували. Переможцем стала команда, яка зробила максимальну кількість кіл на трасі з найменшою швидкістю проходження.
Команда EcoFactor подолала всі етапи на електромобілі Renault Zoe, показала кращий час під час одного з кіл та посіла друге місце серед машин в своєму класі.
«Eco Grand Prix — це особлива подія міжнародного масштабу, і ми раді, що стали його частиною. Це ще один крок в досягненні нашої мiсii, в бажанні показати всі переваги електрокарів. Ми зробили кращий час за один круг. Отримали перший досвід і розуміння, як правильно планувати і рахувати стратегію. На змагання в Німеччині поїдемо на Tesla Model 3. Дякуємо, всім хто вболівав», — коментує засновник EcoFactor, Сергій Вельчев.
В сьомій серії Grand Prix було подовжено на 3 години, а також використовували оригінальний тест-драйв Formula-E, який має більше кривих.
ДОВІДКОВО
Eco Grand Prix — феномен серед автогонок — щорічна подія, яка відбувається вже всьоме. Його заснував Рафаель Де Местре, перша людина, яка здійснила навколосвітню подорож на електромобілі та засновник гонки «80 днів навколо світу на електромобілі».
EcoFactor — інжинірингова компанія з основною спеціалізацією розробки та створення комерційного транспорту на електротязі, накопичувальних (зарядних) пристроїв та керуючих систем для транспортних засобів з електричним приводом.
Нагадаємо, три роки тому в Київ приїжджало навколосвітнє міжнародне ралі 80 edays.