Агрохолдинг “МХП” почав використовувати в роботі електричні фургони MAN eTGE і поділився першими результатами.
Їх на своїй сторінці в Facebook оприлюднив Ігор Бойко.
Він зазначив, що MAN eTGE оснащені акумулятором ємністю 35,8 кВтгод та мають 136 к.с. під капотом.
Саме ці фургони стали першими в Україні електричними комерційними автомобілями, які використовуються в реальних умовах. При цьому досвід доставки на китайських електро-“Мурахах” та “пиріжках” він попросив до уваги не брати.
Отже дані на прикладі експлуатації MAN eTGE у Києві для доставки продукції МХП на торгові точки:
- Фактична дальність ходу при 80% розряду батареї – 60,7 км.
- Середня витрата = розряд виходить 48,34 кВт на 100 км, а продуктивність 1 кВт батареї – 2,12 км.
- Якщо заряджати автомобіль за комерційним тарифом 5 грн за 1 кВт, то витрати енергії на 100 км виходять 241 грн.
- Порівняно з аналогічним авто на ДВЗ вартість заправки = заряду 1 км “електрички” за тарифом 5 грн за 1 кВт виходить на 32% дешевше.
Варто також враховувати і стиль водіння – чим він економічніший (оптимальний швидкісний режим, мінімум старт-стопів і різких прискорень – гальмування), тим більше пробігу вистачає батареї. На рівень заряду впливає і погода – взимку розряд батареї відбувається швидше ніж улітку.
“У будь-якому випадку, варто відзначити, що МХП точно в правильному напрямку по переходу на електровантажівки для міської доставки. А ось виробникам комерційної техніки є ще над чим попрацювати. Однозначно треба збільшувати реальну дальність ходу на одному заряді до 200 км, саме в таких межах – звичайний пробіг автомобілів міської доставки. І підвищувати вантажопідйомність за рахунок зниження ваги ТЗ, бізнесу потрібна аналогічна вантажопідйомність як на автомобілі з ДВС. Та й ціну звичайно знижувати, як тільки вартість покупки нової елекрички зрівняється з авто на ДВЗ, вибір стає очевидним”, – зазначив Бойко.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні електричний фургон MAN eTGE презентували два роки тому.
По матеріалах: facebook.com/boykout.