На електричні кросовери доводиться половина замовлень автомобілів марки в Україні.
Українці продовжують цікавитися новинками автомобільного світу: місяць тому був презентований новий повністю електричний семимісний Volvo EX90 – новий трирядний електричний кросовер, який прийшов на зміну XC90. У Європі виробництво моделі стартувало у листопаді цього року, у США – складання кросовера розпочнеться у 2023 році.
Як і Volvo XC90, на який у 2022 році припало 51% продажів, EX90 виявився досить затребуваним серед українців.
Сьогодні Україна займає друге місце серед інших імпортерських ринків у Європі щодо зацікавленості у Volvo EX90 – першому електромобілі Volvo, апаратно готовому до двонапрямленого заряджання. Наступного року компанія презентує ще один новий Volvo – без сумнівів, бренд і надалі планує утримувати інтерес до своїх продуктів.
Volvo разом із українцями впевнено долає всі складнощі, демонструючи високий попит на автомобілі. У 2021 році продано 1 196 автомобілів Volvo, а цього року очікується, що продажі будуть удвічі меншими – проте динаміка у другому півріччі є позитивною. У зв’язку з паливною кризою навесні 2022 року особливо зріс тренд на придбання електромобілів. Тому за цей період частка електромобілів у продажах Volvo в Україні досягла рекордних 24%.
Артем Ткаченко, бренд-директор Volvo в Україні, зазначив, що електрифікація стає все більш очевидною в Україні.
«Саме після початку кризи пального у країні попит як на електрокари, так і на плагін-гібриди Volvo, збільшився вдвічі. Продажі електрифікованої лінійки Volvo Recharge у 2022 році досягли 30%, коли минулого року цей показник був 15.5%, – каже Ткаченко. – Українці активніше купували також і м’які бензинові гібриди: продажі виросли до 43%, замість 37.5%, як у 2021 році. Частка дизельних авто навпаки зменшилась до 23% – це тоді, коли за весь минулий рік цей показник становить 37%».
За даними офіційного імпортера Volvo Cars в Україні, станом на середину грудня 2022 кількість передзамовлень усіх наявних моделей автомобілів на 2023 рік перевищила 160 одиниць. Половина з них – електричні кросовери XC40 Recharge та C40 Recharge, доставки яких через великий попит українцям доведеться чекати не менше шести місяців.
Найбільшою популярністю у 2022 році користувався флагманський кросовер Volvo XC90. На нього припало 51% річних продажів. Друга та третя позиція також за кросоверами: XC60 (22%) та XC40 (15%).
Очікується, що у 2023 році тенденція до підвищення попиту на автомобілі Volvo продовжиться. Зокрема, у світлі презентації нової моделі. Ну й, звичайно ж, цьому сприятиме перемога у війні з росією.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий Volvo EX90 став найбільш технологічним електромобілем бренду.