Menu
in

У Європі з’являться китайські зарядки для електромобілів потужністю 420 кВт

Китайська компанія XCharge, постачальник інноваційних рішень для заряджання електромобілів, привезла на виставку «EV Nordic Summit» в Осло нову надшвидкісну зарядну станцію С7. Термінал потужністю 420 кВт дозволяє підключати одночасно два електромобілі. Яким чином при цьому розподіляється енергія між двома точками, не уточнюється.

Зарядка XCharge С7 обладнана двома дисплеями. Більший 21,5-дюймовий РК-екран може використовуватися як рекламний або інформаційний стенд. На менший (діагональ не уточнюється) виводиться інформація про процес поповнення батареї електромобіля. Легко знайти термінал на великій парковці допоможуть вбудовані в корпус світлодіодні ліхтарі, які підтримують анімацію та налаштування кольору.

C7 повинен відповідати всім вимогам DIN 18040-3 для безбар’єрної конструкції у громадському транспорті та на відкритих майданчиках. У висоту термінал сягає майже 2 метрів. При цьому розмір основи всього 800х900 мм, що дозволяє легко встановити С7 на вже існуючих паркомісцях.

Чи потрібна до колонки додаткова зовнішня шафа управління, виробник не уточнив, вказавши, що C7 відповідає всім технічним та структурним характеристикам для використання в Європі. Найближчим часом обіцяно версію, яка відповідає закону про калібрування, але точної дати немає.

Також в асортименті залишаться зарядні станції постійного струму C6EU та швидкісні термінал серії Net Zero із вбудованими батареями BYD, що працюють як буферний накопичувач. У моменти пікового навантаження термінали Net Zero можуть віддавати енергію у мережу. Поява у лінійці XCharge зарядки моделі С7 дозволить європейським клієнтам бренду досягти нульового рівня шкідливих викидів.

Як раніше повідомляв Autogeek, зарядна мережа Ionity розвивається повільніше, ніж планувалося.

За матеріалами: Elective

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version