Menu
in

У Volvo назвали відмову автовиробників від Apple CarPlay великою помилкою

Apple CarPlay і Android Auto останнім часом викликали у автомобільній індустрії багато суперечок. General Motors, наприклад, заявляє, що планує поступово відмовитися від цієї технології у своїх електромобілях наступного покоління. Але інші автовиробники не впевнені, що такий крок – це гарна ідея.

Джим Роуен, колишній керівник Blackberry, який став генеральним директором Volvo, каже, що його компанія прагне модернізувати автомобільні сервіси, такі як CarPlay і Android Auto. У недавньому інтерв’ю The Verge Роуен сказав, що було б помилкою ігнорувати “сім мільярдів людей на планеті, які мають iPhone або Android”.

“Ми хочемо запропонувати на вибір Android Auto або Apple CarPlay, щоб вони могли отримати всі можливості вибору, який вони мають, незалежно від того, чи це різні програми, які ви можете завантажити в сам автомобіль, або просто зручність того, що ваш iPhone чи ваш пристрій на Android підключаються безпосередньо до авто”, – зазначив Роуен.

Він також відкинув ідею стягувати з клієнтів плату за підписку в автомобілі за такі речі, як підігрів сидінь, як пропонували деякі конкуренти.

“Чесно кажучи, я не купую підписки в автомобілі. Я думаю, що, можливо лише у випадку, якщо ви хочете отримати додаткову потужність”, – додав топ-менеджер.

В даний час Volvo використовує операційну систему на базі Android Automotive з Apple CarPlay і Android Auto. Найновіші моделі Volvo, такі як EX30 і EX90, навіть пропонують CarPlay як стандартне обладнання з бездротовим оновленням.

Нещодавно компанія Volvo додала оновлення Apple CarPlay до понад 650 000 своїх автомобілів, яке налаштувало макет і дозволило дисплею водія підтримувати Apple Maps та інші навігаційні служби. Цей самий екран тепер також може відображати інформацію про вхідні дзвінки.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, на нових тизерах показали салон суперлюксового електромобіля Cadillac Celestiq.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version