Menu
in

У Великій Британії побудують дорогу з електричною лінією для вантажівок з пантографами

20-кілометрова ділянка електродороги коштуватиме 2 мільйони фунтів стерлінгів (2 341 820 євро).

Уряд Великої Британії профінансує розробку схеми прокладки повітряної електричної лінії для електровантажівок у рамках серії досліджень з декарбонізації автомобільних вантажних перевезень. 20-кілометрову ділянку електродороги побудують на автомагістралі M180 біля Сканторпа у Лінкольнширі. У разі успішної реалізації проєкту, рух електровантажівок на ділянці почнеться до 2024 року.

Проєкт очолює британська технологічна будівельно-інжинірингова компанія Costain, яка управляє деякими автострадами в країні. План передбачає використання вантажівок шведської марки Scania, обладнаних пантографами (струмоприймачами з підйомним мехнізмом) Siemens, аналогічними тим, що використовуються у поїздах та трамваях. Також вантажівки використовуватимуть меншу батарею, заряду якої повинно вистачати для подолання першого та останнього ділянки шляху до автостради.

До кінця 2030-х років подібні траси з’являться на всій території країни. На їх будівництво планують витратити 19 млрд фунтів стерлінгів (22,5 млрд евро). За розрахунками, за рахунок плати за електрику ці витрати окупляться вже через 15 років.

Як повідомила британська газета The Guardian з посиланням на міністерство транспорту Великої Британії, даний проєкт – один з декількох, які будуть профінансовані урядом, поряд з водневими та електричними вантажівками. Зокрема, фінансування на випробування 20 акумуляторних електричних вантажівок DAF отримає компанія Leyland Trucks, виробник вантажівок середньої та великої вантажопідйомності. Також державне фінансування отримає лондонська компанія Arcola Energy, яка розробить дослідні зразки вантажівок на водневих паливних елементах та нову інфраструктуру для заправки паливом у Шотландії.

Нагадаємо, що до 2040 року у Великій Британії під заборону попадуть нові дизельні та бензинові вантажівки. Це один із заходів, які дозволять країні досягти нульового рівня шкідливих викидів до 2050 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo Trucks розкрила технологічні особливості нових великотоннажних електровантажівок.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version