На початку липня цього року шведський виробник електромобілів NEVS AB (New Electric Vehicle Sweden) представив прототип NEVS Emily GT. Електромобіль із запасом ходу 966 км розробила група інженерів Saab Automobile, яка перейшла у власність NEVS у 2012 році. Новий власник продовжив роботу над електричною версією Saab 9-3, але до серії справа не дійшла.
У липні 2019 року, після декількох років марних намагань повернутися на ринок, NEVS AB перейшла у повну власність багатопрофільного китайського інвестиційного холдингу Evergrande Group. За два роки стало відомо, що через фінансові проблеми Evergrande спробувала продати автомобільний підрозділ різним китайським інвестиційним фірмам.
Щоб запобігти банкрутству, на початку 2023 року NEVS оголосила про перехід у «режим сплячки» та звільнення 95% співробітників. Але це не завадило компанії презентувати прототип спортивного седану Emily GT з чотирма мотор-колесами, батареєю ємністю 175 кВт•год та запасом ходу 966 км. Це була остання спроба залучити інвестора і вона спрацювала. Як говориться в нещодавньому звіті Saab Planet, невідомий інвестор придбав проєкт «Емілі».
Подробиці угоди не уточнюються. Відомо тільки, що складальне підприємство в Тролльхеттані, Швеція, знову розпочне роботу.
Як раніше повідомляв Autogeek, Yuanhang показав електричний седан за $46 000.
За матеріалами: Saab Planet