Випробувувачі підпалили електромобіль, щоб продемонструвати ризики володіння «батарейним» транспортним засобом.
Швейцарська страхова компанія AXA Switzerland попросила вибачення за «дискредитуючі» електромобілі краш-тести, проведені 25 серпня 2022 року. Справа в тому, що під час останньої серії випробувань електромобіль Tesla Model S, перестрибнувши через рампу, впав на дах та спалахнув. Але, як виявилося, загоряння було «активовано дистанційно».
Батареї на тестовому автомобілі не було, а днище не постраждало під час удару. Ліфтбек тягли на тросі та просто підпалили відповідно до заздалегідь підготовленого сценарію. Таким чином, страховик хотів змоделювати можливі ризики дорожньої пригоди, а в результаті спровокував справжній ажіотаж серед користувачів YouTube.
В офіційному прес-релізі з вибаченнями AXA Switzerland стверджує, що не хотіла залишити погане враження про електромобільність або викликати непорозуміння. Більше того, компанія переконана, що перехід на електромобілі відіграє центральну роль автомобільного руху майбутнього. Саме тому й займається вивченням безпеки електромобільності. Краш-тести, які вона регулярно проводить, спрямовані на привернення уваги до певних ризиків й використовуються для оцінки потенційних нещасних випадків.
Як показує статистика AXA Switzerland, власники електромобілів на 50% частіше, ніж водії автомобілів з ДВЗ, стають винуватцями зіткнень, що призводять до пошкодження їх власних транспортних засобів. Водночас водії потужних електромобілів частіше завдають шкоди власному транспортному засобу або транспорту третіх осіб. На ці проблеми й хотіли звернути увагу експерти AXA Switzerland під час своїх краш-тестів.
Що стосується загоряння, то електромобілі спалахують не частіше «паливних». У компанії визнали, що опубліковане у YouTube відео з краш-тестів справляє зовсім інше враження, оскільки воно «вирвано з контексту». Надалі команда врахує нинішні помилки та розробить новий сценарій проведення випробувань.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla зіткнулась із безпрецедентним попитом на електромобілі.