Menu
in

У пошуках компромісу: ЄС може суттєво знизити мита на китайські електромобілі двох брендів

Європейська комісія розглядає можливість зниження мит на електромобілі Mini та Cupra Tavascan, які імпортуються на континент із Китаю. Обидва автомобілі автоматично отримали максимальний тариф у 37,6 відсотка, але його можна було б зменшити до 20,8 відсотка, якщо BMW і Volkswagen Group перекласифікують субсидії як ті, хто співпрацює з ЄС.

Деякі німецькі автовиробники, включаючи BMW, не підтримують тарифи через побоювання, що Китай “може помститися”.

Новий електричний Mini від BMW і Cupra Tavascan виробляються на заводах у Китаї і на них поширюється максимальний тариф у 37,6 відсотка, оскільки нові правила набули чинності на початку липня. Але джерело Reuters стверджує, що Європейська комісія готова практично вдвічі знизити тариф – до 20,8 відсотка – для обох машин.

Джерела Reuters стверджують, що чиновники ЄС готові перекласифікувати електромобілі європейських брендів та визнати їх “сторонами співпраці”, що дозволить знизити їхні тарифи до 20,8 відсотка.

За іронією долі, BMW є одним з німецьких автомобільних брендів, який виступив проти мит, і не тому, що вони роблять імпорт власних китайських автомобілів до Європи дорожчим. Більше занепокоєння викликає те, що Китай може вжити заходів у відповідь, зробивши прибутковий експорт з Європи в країну набагато менш прибутковим. Сукупно німецькі автовиробники згенерували понад третину своїх загальних продажів у Китаї минулого року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis вклався грошима в китайського виробника електромобілів Leapmotor.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version