Menu
in

У Porsche пояснили, чому надто довго переводять модельну лінійку на електротягу

Компанія Porsche має труднощі з відмовою від ДВЗ через клієнтів. Покупці преміального бренду хочуть і надалі купувати машини з бензиновими двигунами. До кінця десятиліття бренд розраховує, що електромобілі становитимуть близько 80 відсотків всього обсягу продажів.

Однак у компанії вже заявляють, що виконання амбітного плану залежатиме від реакції клієнтів. Фінансовий директор Porsche Лутц Мішке визнає, що перехід на електротягу дається набагато складніше, ніж очікувалося.

Топ-менеджер заявив, що ситуація в Китаї, а також на європейському та американському ринках залишається досить складною для преміальних брендів, які вирішили перейти на електротягу. Покупці люксових машин все частіше віддають перевагу традиційним двигунам внутрішнього згоряння. У зв’язку з цим Porsche вирішив освіжити лінійку своїх бензинових та гібридних моделей. Інженери бренду зможуть модернізувати як існуючі ДВЗ, так і продовжувати поступову електрифікацію.

В рамках такого підходу компанія може розробити деякі електромобілі у версії з ДВЗ. Наприклад, моделі Cayenne та Panamera продовжать випускати з традиційними моторами, які будуть йти поруч з повністю батарейними модифікаціями.

Водночас у модельному ряді марки будуть виключно електричні моделі, які підтверджуватимуть ставку бренду на електрифікацію. Серед таких машин – Macan, Cayman і Boxster, модифікації яких із ДВЗ вже знято з виробництва через європейські регуляторні вимоги.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, легендарний суперкар Porsche 911 перетворили на гібрид з можливістю підзарядки батареї.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version