Menu
in ,

У мережі опублікували патентні зображення так і не випущенного електричного кросовера Dyson

Розробка першого автомобіля британського виробника побутової техніки Dyson була зупинена у 2019 році.

Про те, що британська компанія Dyson, відома завдяки своїм пилососам, вентиляторам та сушаркам, розробляє власний автомобіль її голова та засновник Джеймс Дайсон заявив навесні 2016 року. Тоді ж були опубліковані патентні зображення першої серійної моделі – електричного кросовера з наддовгою колісною базою.

Над проектом №526 працювала команда із 523 чоловік, серед яких колишні співробітники компаній BMW, Aston Martin та Tesla. Серійне виробництво моделі планували почати у 2021 році, але у жовтні 2019 року проект був закритий, а компанія відмовилася від подальших спроб вийти на автомобільний ринок.

Можливість побачити, яким міг бути серійний кросовер Dyson, з’явилася тільки зараз. Свіжі патентні зображення електромобіля, зареєстровані у 2021 році, опублікувало видання AutoWeek. Не виключено, що Джеймс Дайсон все ще сподівається завершити проект №526.

Судячи по знімках, у кросовера мінімалістично оформлений кузов з висувними дверними ручками та камерами на ніжках на місці традиційних дзеркал заднього виду. Передня та задня частини кузова виглядають, як один суцільний шматок металу, позбавлений будь-яких декоративних елементів. З прикрас тільки сітчаста вставка у передньому бампері. На кормі – маленькі світлодіодні ліхтарі з квадратними сегментами. Доступ до салону пасажирам другого ряду забезпечують суїцидальні двері, які відкриваються проти руху автомобіля.

Кросоверу був обіцяний твердотільний акумулятор, здатний забезпечити запас ходу не менше 965 км. Автомобіль планували укомплектувати двома електродвигунами потужністю 272 к.с. кожен, здатними забезпечити першу «сотню» менш ніж через 5 секунд після старту. Орієнтовна максимальна швидкість електромобіля масою близько 2600 кг – 200 км/год.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний кросовер Hengchi 3 показав салон з трьома дисплеями від екс-дизайнера Bertone.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version