П’ятимісний кросовер Voyah Free, що випускається китайською компанією Dongfeng під брендом Voyah з 2021 року, обзавівся новою версією EREV, яка замінила всі інші комплектації.
Вона відрізняється переглянутою зовнішністю з більш агресивним бампером, збільшеними повітрозабірниками та переднім спойлером. Решітка радіатора наразі трохи менша й позбавлена хрому, а передні фари з’єднані світлодіодною смугою.
На кормі з відмінностей тільки спортивніший спойлер та перемальований бампер. Решта елементів, включаючи оптику, залишилися колишніми. Доповнюють стильний образ чорні п’ятиспицеві колісні диски.
У салоні – новий центральний тунель із парою підсклянників, рядком фізичних кнопок та двома майданчиками для бездротової зарядки смартфонів. Селектор перемикання коробки перемістився на рульову колонку. Саме рульове колесо колишнє – D-подібне з трьома спицями. На передній панелі великий дисплей, що складається з трьох екранів діагоналлю 12,3 дюйма. У розпорядженні пасажирів другого ряду окремий сенсорний дисплей.
Габаритна довжина кросовера – 4905 мм, ширина – 1950 мм, висота – 1645 мм. Відстань між осями – 2960 мм.
Єдина наразі версія EREV укомплектована 1,5-літровим турбомотором потужністю 150 к.с., який виконує функції стартер-генератора. У рух кросовер приводять два електродвигуни (по одному на осі). Сукупна віддача силової установки – 480 к.с. та 720 Нм крутного моменту. З них 272 л.с. та 410 Нм генерує задній електромотор.
За даними виробника, з місця до 100 км/год. Voyah Free EREV прискорюється за 4,8 секунди. Максимальна швидкість сягає 200 км/год.
Тягова батарея – нікель-марганець-кобальтова (NMC) від CALT ємністю 39,2 кВт•год. На одному заряді батареї кросовер проїжджає до 210 км. Комбінований пробіг з повним баком (56 л) та на 100% зарядженою батареєю – 1221 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Колишня гібридна версія Voyah Free проїжджала до 960 км.
Також новий кросовер стандартно укомплектований пневматичною підвіскою, яка дозволяє збільшувати дорожній просвіт на 100 мм. За доплату запропоновано пакет Apollo Highway Driving Pro, який включає навігацію на автопілоті (NOA), адаптивний круїз-контроль та ряд інших сучасних функцій. Коштує він 3430 доларів, але першим покупцям новинки дістанеться всього за 1370 доларів.
Сам же кросовер у Китаї коштує від 36 660 доларів, тоді як попередня гібридна версія Voyah Free коштувала щонайменше 45 820 доларів. Надалі нова модифікація EREV очікується у Європі, Ізраїлі та Центральній Азії.
Як раніше повідомляв Autogeek, представлено новий плагін-гібридний позашляховик Jishi 01.
За матеріалами: CarNewsChina