Офіційна прем’єра китайської електровантажівки очікується в середині 2021 року, а перші поставки – до кінця року.
Китайська автомобілебудівна корпорація Zhejiang Geely Holding Group, більш відома як Geely, готує електричний магістральний тягач, здатний конкурувати з Tesla Semi. Про це повідомив Jalopnik, а зображення новинки опублікував у Twitter журналіст Automotive Грег Кейбл (Greg Kable).
Анонсована у 2017 році вантажівка Tesla Semi так і не вийшла на ринок. За останніми даними, серійне виробництво автомобіля почнеться наприкінці 2021 року, з затримкою у два роки. Цим і скористалися конкуренти. Серед них і Geely.
Фотографії китайської електричної вантажівки завантажені на веб-сайт постачальника. На ринок новинка вийде під брендом Farizon, який вже продає ряд легких електричних вантажівок та електробусів. Товарне ім’я нового тягача поки не відомо. У заводських документах він числиться під кодовою назвою AD21 й позиціонується в якості нового флагмана.
На думку інсайдерів, китайська вантажівка запропонує кращі у своєму класі аеродинамічні характеристики та «значний» діапазон. AD21 укомплектований декількома електродвигунами та змінною батареєю, яка буде просто замінюватися на заряджену.
У нього така ж аеродинамічна форма, як у Tesla, але з більш високою лінією вікон і вертикальним лобовим склом. На місці традиційної решітки радіатора – вертикальні світлодіодні смуги. У задній частині – підсвічені порти для підключення гідравлічних ліній та безліч аеродинамічних обтічників, які закривають задні осі тягача, тоді як Tesla Semi ззаду дуже схожий на звичайну дизельну вантажівку класу 8.
За інформацією неназваного джерела у Geely, також розроблена версія AD21 зі спальною кабіною у «приголомшливому» інтер’єрі. В якості потенційних ринків тягача розглядаються Китай та Америка. Цікаво, чи встигнуть китайці вивести свій тягач на ринок раніше Tesla?
Як раніше повідомляв Autogeek, електровантажівка Tesla Semi проходить випробування з новими акумуляторами.