В цілому автомобільний ринок Німеччини у 2020 році просів на 20%.
У 2020 році частка нових електромобілів на німецькому ринку збільшилася втричі. За даними Efahrer, найчастіше німці купували електричні автомобілі Volkswagen. Так на долю e-Golf, e-up та ID.3 прийшлося 20.2% від загальних продажів.
На другому місці Renault з електрокаром Zoe, на який прийшлося 19.1% ринку. На третьому місці марка Smart з часткою продажів 11.6%. Американська Tesla з результатом 11.1% стала четвертою.
Між сегментами продажі розподілилися наступним чином:
- електрокари малого класу – 29.9%;
- позашляховики – 19.9%;
- моделі компакт-класу – 19.6%.
Зі слів президента Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини Річарда Дамма перехід на електромобілі полегшують позитивний досвід користувачів, надійні технології та зростаючий асортимент продукції.
За даними управління, у 2020 році реєстрації нових автотранспортних засобів з електрифікованими силовими установками (електромобілі, плагін-гібриди та гібриди) склали 394 940 одиниць, що на 206% більше, ніж у 2019 році. З них повністю електричними були 194 163 автомобілі, а на моделі з альтернативними силовими установками прийшлося близько чверті всіх реєстрацій нових автомобілів.
Найактивніше «зелені» автомобілі купували у Берліні та у федеральних землях Шлезвіг-Гольштейн і Баден-Вюртемберг.
Як раніше повідомляв Autogeek, продажі нових легкових автомобілів в ЄС впали на чверть.