Минулого року на ринках Європи було реалізовано 1 368 167 електромобілів, майже на 122 тисячі більше, ніж у Китаї.
У 2020 році у країнах Європейського Союзу, Європейської асоціації вільної торгівлі (ЄАВТ) та Великій Британії було реалізовано 1 368 167 електромобілів. Про це повідомив Укравтопром з посиланням на VDA.
Таким чином, минулого року Європа вперше випередила Китай за кількістю реєстрацій нових електромобілів, де їх реалізація досягла 1 246 289 одиниць. Незважаючи на це, КНР залишається світовим лідером за кількістю транспортних засобів на акумуляторних джерелах живлення (BEV) та гібридними силовими установками (PHEV) – 4,2 мільйона. У Європі таких автомобілів – 3,2 млн, у США – 1,7 млн. В цілому ж світовий парк електромобілів оцінюється приблизно у 10 мільйонів одиниць.
За даними VDA, у Китаї та США продажі батарейних автомобілів складають 80 та 79% від загальної кількості відповідно, тоді як на європейських ринках тільки 54%. Мешканці країн ЄС, ЄАВТ та Великої Британії все ще віддають перевагу гібридним моделям з зовнішніми інтерфейсами підзарядки.
Але не заважає Європі лідирувати за кількістю електромобілів в розрахунку на 1000 мешканців. За статистикою, на 1000 європейців доводиться 6,1 електрифікованих транспортних засобів, то як середньосвітовий показник – 1,4 од.
Серед країн світовим лідером за цим показником залишається Норвегія – 81 електромобіль на 1000 населення. Далі йдуть Ісландія (36,8) та Швеція (20,6). У Німеччині на 1000 населення доводить 8,5 електромобілів, але це не завадило їй у 2020 році стати другою серед національних ринків за кількістю реєстрацій нових електромобілів – 394 943 одиниць. Попереду тільки Китай.
Як раніше повідомляв Autogeek, дешеві електромобілі можуть збільшити весь обсяг продажів на авторинку втричі.