Китайська Guangzhou Automobile Group (GAC) вивела на ринок електричний спорткар суббренду Hyper, який називають конкурентом Rimac Nevera. Стартовий цінник новинки – 176 380 доларів. Тоді як за топову модифікацію просять 231 000 доларів. Для порівняння, хорватський гіперкар оцінюватиметься в 2,1 млн, що вже ставить автомобілі на різні щаблі.
У вигляді GAC Aion Hyper SSR переплелися риси Honda NSX другого покоління та родстера Tesla. Спорткару дісталися довгі витончені фари, гострий передній спліттер, капот із двома повітрозабірниками та двері-ножиці. Гладка задня частина увінчана вертикальним спойлером та агресивним дифузором.
На ринку спорткар доступний у трьох модифікаціях: SSR, SSR Spring та Hyper SSR Ultimate вартістю 176 380, 190 000 та 231 000 доларів відповідно. Усі версії оснащені тримоторною електричною силовою установкою. За даними виробника, сумарно вони забезпечують 1224 к.с. та 12 000 Нм крутного моменту на колесі із заявленим ККД 94,5%. Базова версія Hyper SSR прискорюється від 0 до 100 км/год за 2,3 секунди, SSR Spring та SSR Ultimate – за 1,9 секунди.
За даними CarNewsChina, Hyper SSR оснащений нікель-марганцево-кобальтовою (NMC) акумуляторною батареєю ємністю 74,69 кВт•год, яка забезпечує запас ходу 314 миль у китайському вимірювальному циклі CLTC.
Hyper SSR – не перша спроба GAC створити високопродуктивні електромобілі. На початку цього року китайці показали чотиридверний електромобіль Aion Hyper GT із краплеподібним кузовом. Новинка з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,19 претендувала на звання найаеродинамічнішого автомобіля у світі. Але ті ж самі 0,19 Cd забеспечує Lucid Air, то ж без конкуренції не обійтися.
Як раніше повідомляв Autogeek, Honda показала автономного робота-газонокосарку.
За матеріалами: InsideEVs