Menu
in ,

Ціна від $16 000: українська електрична вантажівка CoolOn піде в серію в 2022 році

Серійне виробництво електровантажівки CoolОn стартує у 2022 році.

Розробку легкої комерційної вантажівки криворізька компанія Coolon Motors, ще донедавна відома під назвою Murmuration Technology, розпочала кілька років тому. Вперше робочий прототип CoolОn був представлений у травні 2020 року, а вже за півтора роки компанія оголосила про готовність моделі у серійного виробництва.

У перший рік CoolОn Motors планує випустити 2000 вантажівок. Надалі річні обсяги виробництва планують збільшити до 20 000 одиниць.

В основі CoolОn лежить універсальна модульна платформа, яка дозволяє будувати моделі з різним розміром колісної бази та типами кузовів.

Як розповів AUTOGEEK засновник проекту CoolOn Віталій Бризгалов, вже зараз є домовленість про місце, де будуть збирати електричну вантажівку.

“Вантажівка буде по-справжньому made in Ukraine – збирати ми її будемо на орендованих потужностях у Львові. Вже приймаємо замовлення, але грошей за це поки що не беремо”, – повідомив Віталій Бризгалов.

Взагалі, рівень локалізації виробництва електричної вантажівки CoolOn складає близько 80%. В основі розробки – три ключові компоненти.

COOLDRIVE – новий електропривод власного виробництва на основі технології без магнітів. Двигун потужністю від 50кВт до 120кВт може встановлюватись на передню, задню або на обидві вісі.

COOLBATT – акумуляторна система на основі літій-залізо-фосфатних комірок
LiFePO₄ , з власною системою моніторингу стану та захистом. Базова версія
ємністю 40кВт-г, з можливістю розширення до 60кВт-г.

COOLBLOCK – централізована система бортової електроніки, об’єднана
інтелектуальною цифровою мережею. Система самодіагностики, та постійний
онлайн моніторинг на сервері компанії.

На питання AUTOGEEK, як вплине на плани випуску світова напівпровідникова криза, у CoolOn відзначають, що всі імпортовані мікросхеми, які були задіяні у проекті, вже замінили на власні.

“Були складнощі лише з однією платою, проте ми її перепроектували, заразом спростили та покращили блок мотора. Та й взагалі, наші розробники готові навіть на транзисторах робити проект, якщо буде потреба. Розробка власних плат та схем дуже додає безпеки проекту”, – зазначив Віталій Бризгалов у коментарі для AUTOGEEK.

Прототип 2020 року був обладнаний допрацьованим вентильним двигуном, в якому замість незалежних обмоток використані недорогі трифазні блоки.

Як заявляли під час прем’єри, у базовій версії електровантажівка буде передньоприводною. Другий мотор, який перетворить його на повноприводний, буде доступний за доплату. Залежно від приводу потужність вантажівки складе від 40 до 109 к.с. Максимальна швидкість – 90 км/год.

Габаритна довжина вантажівки – 5 000 мм, ширина – 1 700 мм, висота – 2100 мм. Розмір вантажної платформи – 1700 х 3100 мм. Об’єм вантажного простору – від 9 до 12 м3. Вантажопідйомність – від 1,5 до 2,5 тонн.

CoolOn використовує літій-залізо-фосфатний акумулятор (LiFePO4) ємністю 40 кВт∙год власної розробки, виготовлений з китайських комірок 21650. Потужність базового зарядного пристрою – 6,6 кВт. За доплату електровантажівку укомплектують трифазною зарядкою на 22 кВт або портом швидкої зарядки.

Заявлений запас ходу – 200-300 км. Мінімальний цінник – 16 000 доларів.

Як раніше повідомляв Autogeek, електровантажівка Futuricum встановила новий рекорд пробігу на одному заряді.

За матеріалами: УкрАвтоПром

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version