Після трьох років мандрівок 15 країнами та двома континентами Lotus завершив програму тестування та розробки електричного седана Emeya.
Emeya йде по стопах позашляховика Eletre та стане другим електромобілем бренду. Нещодавно його доставили на Полярне коло в Івало, Фінляндія, для виснажливого випробування, під час якого температура опустилася до -25 градусів за Цельсієм. Перебуваючи у Фінляндії, інженери Lotus зосередилися на тонкому налаштуванні підвіски, рульового керування, гальм, а також систем контролю тяги та стійкості.
Крім того, була проведена робота над спеціальними зимовими шинами, з якими Emeya буде доступна, і Lotus зазначає, що розробив функції допомоги водієві, щоб вони залишалися функціональними, незважаючи на те, що дорожня розмітка та знаки закриті снігом. Інженери також поставили електромобіль у так звану автомобільну “морозильну камеру”, яка дозволяла знизити температуру до -40 градусів за Цельсієм.
“Процес тестування в Lotus є суворим і охоплює комплексну оцінку ефективності всього, від підвіски та рульового управління до акумулятора та шин”, – сказав Сільвен Верстатен, регіональний директор лінійки автомобілів Emeya.
Нагадаємо, що Emeya оснащений парою електродвигунів, які в поєднанні виробляють до 905 к.с. і 985 Нм крутного моменту, дозволяючи йому розганятись від 0 до 100 км/год за 2,78 секунди та розвивати швидкість до 265 км/год.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Nio отримають твердотільні батареї вже наступного року.