Menu
in

“Тримайте дистанцію”: Volkswagen та Audi змінили логотипи на період коронавірусного карантину

Автовиробники Audi і Volkswagen через пандемію коронавірусу у світі вирішили змінити свої логотипи і додали в них дистанцію між елементами.

Головною ідеєю такої соціальної кампанії являється заклик до самоізоляції.

На логотипі Volkswagen буква V відділяється від W і дистанціюється до верхньої частини кільця.

“В Volkswagen ми традиційно разом у всіх кризах і підтримуємо один одного. Ми переконані, що разом ми знайдемо нові шляхи і рішення для подолання цієї кризи. Зараз особливо важливо, щоб ми дотримувалися правил поведінки і гігієни та були дисципліновані. Залишайтеся в безпеці – дотримуйтеся дистанції!”, – зазначив автовиробник.

В свою чергу Audi в опублікованому ролику також закликала до дотримання дистанції та розділила кільця на брендовому логотипі.

“Чотири кільця на логотипі Audi роз’їхалися один від одного. Залишайтеся вдома, тримайте дистанцію і будьте здорові”, – заявили німці.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія ŠKODA дала поради водіям, які не можуть утриматись від поїздок під час оголошеної пандемії коронавірусу. Головний лікар автовиробника Яна Пармова розповіла, як поїздки зробити безпечнішими. Найголовніше правило – мінімізувати контакт з іншими. Однак, якщо їхати кудись потрібно, то краще це зробити наодинці.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version