Menu
in

Toyota переведе позашляховик Land Cruiser та мінівен HiAce на водень: подробиці

Компанія Toyota показала прототип фургона HiAce з двигуном внутрішнього згоряння, що працює на водневому паливі. Авто стане частиною пілотної програми для клієнтів, яка розпочнеться пізніше цього місяця. Крім того, офіційні особи Toyota повідомили, що воднева технологія також скоро буде доступна і для Land Cruiser.

Toyota почала розробку двигунів внутрішнього згоряння, що працюють на водневому паливі, ще в 2017 році. Тепер програму випробувань було розширено, щоб включити більші транспортні засоби та силові агрегати.

Прототип оснащений модифікованою версією 3,5-літрового V6 з турбонаддувом, який також використовується в Land Cruiser Series 300 і Lexus LX на деяких ринках. ДВЗ було переобладнано для спалювання стисненого водню замість бензину завдяки новій системі прямого вприскування.

Після переобладнання двигун видає 161 к. с. і 354 Нм. Крутний момент водневої Toyota передається на колеса через 10-ступінчасту автоматичну коробку передач. Ці цифри роблять його значно менш потужним, ніж бензиновий аналог, який видає 409 к.с. і 600 Нм.

Незважаючи на значне падіння потужності та крутного моменту, нове паливо робить двигун чистішим, що призводить до «наднизьких» викидів CO2. Проте, на відміну від FCEV, як-от Toyota Mirai, які викидають лише воду з вихлопних труб, двигун внутрішнього згоряння, що працює на водневому паливі, виділяє невелику кількість оксидів азоту (NOx).

Стиснений водень зберігається в трьох водневих баках, подібних до тих, що використовуються в Toyota Mirai FCEV другого покоління. Загальної ємності 141 л достатньо для пробігу в 200 км. У компанії зазначають, що вже працюють над збільшенням запасу ходу шляхом покращення зберігання водню, покращення згоряння та, можливо, додавання гібридної технології.

Починаючи з кінця листопада 2023 року, Toyota Hydrogen HiAce буде тестуватися в реальних умовах австралійськими компаніями, щоб оцінити технологію та надати відгук для подальшого розвитку.

Програма розробки ДВЗ, що працює на водневому паливі, включена в “багатоплановий підхід Toyota до декарбонізації”, поряд з інвестиціями в паливо з нейтральним вмістом вуглецю, гібриди, електромобілі та ін.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Toyota комплектуватимуть акумуляторами LG, випущеними в Мічигані.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version