Menu
in

Тест-драйв оновленого кросовера Skoda Karoq: тиждень з “помаранчем” Made in Ukraine

Популярний в Україні кросовер Skoda Karoq оновили. Машина отримала свіжу зовнішність, а також ряд змін у салоні. Розбираємось, як же змінився характер після оновлення у машини, яка до речі зібрана в Україні.

Що нового у тобі?

Перш за все, кросовер отримав “ламані” фари: ходові вогні тепер розділені на дві частини, змінилася і форма розташованих нижче блоків. Діодна оптика вже “в базі”, а за доплату вона може бути матричною. Ще кросоверу дісталися агресивніші бампери і більший спойлер, решітка радіатора стала ширшою, а задні ліхтарі – вуже. Також розширена палітра кольорів кузова, з’явилися нові диски, при цьому варіанти на 17 і 19 дюймів мають особливий “аеродинамічний” дизайн, як на тестовому авто.

Довжина авто після рестайлінгу виросла на символічні 8 мм до 4390 мм. У салоні майже без обновок, хіба що покращено світлодіодне фонове підсвічування, та варіантів обробки побільшало. З нового обладнання – електрорегулювання пасажирського крісла та система автогальмування під час руху заднім ходом, до того ж помічник руху у смузі навчився визначати всю розмітку.

Окрім того, віртуальна панель приладів на 8 дюймів відтепер входить до списку стандартного обладнання, у героя ж нашого тесту прилади намальовані на дисплеї діагоналлю 10,25 дюйма.

Тиждень з кросовером показав, що “Шкоду” варто похвалити за оптику – повністю діодні фари хоч і не вміють вирізати зустрічні машини, але мають добре сформований і довгий промінь. Автовиробник заявляє, що дорожній просвіт машини дорівнює 171 мм. Це не рекордна цифра, але показник вимірювався, мабуть, до нижньої кромки аеродинамічної губи під переднім бампером. Вона виконана м’якою. І якщо є необхідність подолати акуратно якусь перешкоду, вона може піддатися.

Що ж приховано у салоні?

Головна фішка інтер’єру чеського кросовера  – це цифрова панель приладів, яка так і називається – Virtual Cockpit. Щиток приладів не вміє так радикально трансформуватись, як у старших моделей концерну, але також може виводити карту навігаційної системи, режими роботи системи повного приводу та багато іншого.

У салоні також є чотири USB-порти для заряджання гаджетів команди. І передній, і задній ряди крісел обтягнуті алькантарою. Можливо, це дещо позначиться на фірмовій чеській практичності, але як же з такою оббивкою приємно і в холодну, і в спеку. За замовчуванням багажний відсік готовий прийняти 512 л поклажі. Але якщо скласти спинки другого ряду, то отримаємо вже 1605 літрів.

Також в салоні присутні різні кишеньки, висувні ящики під кріслами для світловідбивних жилетів і фіксатори вантажів, гачки для пакетів, фірмовий скребок для льоду – одним словом усі компоненти концепції Simply Clever, за що Skoda так люблять прихильники чеського бренду.

Чи знайомий характер у кросовера?

На тестовому автомобілі встановлений 1,4-літровий бензиновий турбодвигун потужністю 150 л. с. і максимальним крутним моментом у 250 Нм. Разом з ним співпрацює автоматична коробка передач Aisin.

До чого ж машина ближче – до траси, чи бездоріжжя? Як показали наші випробування, на “автоматі” автомобіль поводиться дуже схоже до “робота”. Динаміка розгону, плавність перемикання, реакції трансмісії на гальмування двигуном – такі ж зрозумілі і передбачувані. Що стосується витрати палива, то у місті машині необхідно близько 8,5 літри на 100 км пробігу. І це мова йде про пробки, постійно увімкнений кондиціонер та середню завантаженість.

По трасі ж можна легко укладатися в 6,7-6,8 л/100 км, якщо рухатись на круїз-контролі зі швидкістю близько 120 км/год. Але чітко помітна закономірність, що після 120 км/год апетит за містом починає стрімко зростати, і цифри 8,5-9,5 літра на 100 км пробігу на “витратометрі” не видадуться рекордними. Цікаво, що у екологічному режимі при активованому адаптивному “круїзі” машина максимально повільно та акуратно розганяється до заданої швидкості, а у спортивному – навпаки, ніби забуває про свою здатність економити паливо.

Легке бездоріжжя машині так само по плечу. За необхідності можна майже повністю відключити систему стабілізації. Але сильно старатися не варто, адже привід у героя нашого тесту – лише передній. Навіть розбиті ґрунтові дороги та напрямки, де колись був асфальт, машина “перетравлює” непогано, відгукуючись тільки шумною роботою підвіски.

Замість висновку

Загалом, Skoda Karoq – це приклад збалансованого кросовера. Від нього не чекаєш ураганної динаміки та керованості карта, але на ньому сміливо можна їхати дорогами регіонального значення і не гальмувати перед кожною ямкою. До того ж, ми отримуємо фірмову чеську практичність та перевірений роками класичний «автомат» і перед нами постає одна з найкращих пропозицій у класі.

Ціни на бензинову версію кросовера у базовій комплектації Selection починаються від позначки у 1 211 431 грн. Доплата за більш багатий варіант Sportline, як у героя нашого тесту, становить близько 144 000 грн. Варто зазначити, що для моделі також доступний 2,0-літровий турбодизель на 150 сил у поєднанні з 7-ступеневим “роботом” DSG та виключно з повним приводом. Але такі машини суттєво дорожчі, ціни на них починаються від 1 538 649 грн і можуть сягати 1 692 460 грн.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version