Офіційний дебют британського кросовера MG One відбувся у липні 2021 року. Але з першого погляду важко повірити, що моделі вже три роки – у порівнянні з однокласниками авто має сміливу та місцями навіть ефектну зовнішність. Чи відповідає характер героя нашого тесту його формам?
Сенсори з трьох боків
У салоні центральне місце займають сенсори – як у вигляді клавіш, так і у поєднанні з кольоровими моніторами. Так, перед водієм – дисплей загальною діагоналлю 30 дюймів. Він складається із трьох екранів, які розміщені півколом до водія. У центрі і навпроти водія – по 12,3 дюйми, але є ще й ліворуч від водія невеликий екран на 5,4 дюйми.
За допомогою лівого монохромного монітора можна відрегулювати дзеркала, освітлення, увімкнути музику, Bluetooth або розблокувати двері. У русі та у темну пору доби позначки зникають. Варто зазначити, що до клавіш на лівій панелі треба звикнути, адже випадково можна замість “протитуманок” натиснути на “авто” і вимкнути фари. Кольорові екрани дуже яскраві та чіткі. На центральному дисплеї відображається не тільки картинка з чотирьох камер огляду на 360 градусів, але й проєцюється ніби вид збоку на авто при увімкненні сигналу поворота, щоб бачити, що знаходиться під колесами авто.
Зручно, що у машині є автоматичний режим розпізнавання якості повітря, що самостійно перешкоджає доступу забрудненого повітря до салону. Але до дещо схованих налаштувань клімат-контролю потрібно звикнути. Під центральним дисплеєм знайшлось місце для кількох окремих кнопок, що відповідають за обдув лобового та підігрів заднього скла тощо.
Електронні асистенти – на місці
Тестовий автомобіль у комплектації LUX доьре оснащений – він має панорамний дах з люком, двохзонний клімат-контроль, датчик дощу, камери 360-градусного огляду. Але головна родзинка електронних асистентів авто – це комплекс систем безпеки під назвою MG Pilot. Він об’єднує адаптивний круїз-контроль, систему автоматичного гальмування, контроль руху у смузі та моніторинг “сліпих” зон.
До речі, машина дуже настирно намагається тримати авто у власній смузі, слухаючись дорожню розмітку. Тому треба бути готовим, що у випадки ям та інших нерівностей, прийдеться докласти певних зусиль, щоб оминути перешкоду.
Кермо MG One регулюється лише по висоті. Посадка за рулем не надто висока, по міркам кросоверів. У холодну пору року на тестовому авто не вистачало підігріву крісел. На задньому ряду місця вистачить трьом дорослим. Об’єм багажника MG One становить 336 літрів, а зі складеними задніми сидіннями отримуємо вже 1120-літровий відсік.
Модульна платформа, лише бензин, і варіатор Bosch
В основі кросовера MG One лежить нова модульна платформа Sigma (SAIC Intelligence Global Modular Architecture), яку концерн SAIC розробив для всіх своїх брендів. Вона дозволяє варіювати колісну базу в діапазоні 2600-3000 мм. Передбачено також різні типи задньої підвески, бензинові та гібридні силові агрегати, а також комплекс сучасних електронних систем. Первенцем цієї “тележки” став Roewe iMax8, а MG One – це друга модель.
За розмірами MG One дещо більший за існуючий ZS. З довжиною у 4579 мм та колісною базою на рівні 2670 мм авто за габаритами майже повністю повторює Tiguan від Volkswagen. Всі версії кроссовера MG One мають незалежну задню підвіску, але привод тільки передній. Під капотом – бензиновий мотор на 1,5 літри нового сімейства Mega Tech з прямим впорскуванням і турбіною Honeywell, віддача — 167 л.с.
Єдина трансмісія – варіатор, розроблений спільно з компанією Bosch. Він має сталевий набір ременів і розрахований на вхідний момент у 325 Нм. У відповідності з іміджем марки MG передбачений їздовий режим Super Sport, який активується великою кнопкою на рулі. Час розгону від нуля до сотні – 8,4 с.
Драйв не на всі кошти
Зазначимо, що силовий агрегат кросовера належить до родини двигунів SGE, яку було розроблено сумісно концернами GM та SAIC. Цікаво, що “родичі” цього силового агрегата зустрічаються під капотами і Opel, і Chevrolet.
Перші враження від їзди містом виважені. У кросовера дуже спокійні, підкреслено плавні реакції на дії водія акселератором, легке кермо. Автомобіль налаштовує на спокійний драйв. Та разом з тим швидкість MG One набирає легко, часто навіть і непомітно, адже не вимагає для цього активної роботи акселератором.
За необхідності кросовер прискорюється легко та рівномірно, реалізуючи піковий крутний момент двигуна у 275 Нм в діапазоні від 1700 до 4400 обертів. Відчувається, що такого двигуна йому цілком вистачає. Варіатор робить такі прискорення лінійними, але все ж намагається імітувати перемикання класичного “автомата”.
На трасі MG One тримається впевнено, може їхати жваво та легко виходити на випередження, тож задніх точно пасти не буде. Після доволі спортивного характеру авто справді не очікувалось, що машина буде дуже добре проходити хвилі та стики на дорозі та добре “приховувати” від водія та пасажирів нерівності середнього калібру. А ось малі недоліки на асфальті авто проїжджає помітно, і багато у чому тут справа у низькопрофільній гумі.
Щодо витрат пального, то на трасі можна вкластись у 7-7,5 літри на 100 км пробігу. Якщо не намагатись економити, та дозволяти собі різкі обгони та спринти на пустих ділянках, то позначки на розходомірі можуть зафіксуватись на 8-9 літрах на 100 км пробігу. У місті кросовер легко вкладеться у ті ж самі 8-9 літрів бензину на кожну пройдену “сотню”.
Стримані цінники
Отже, MG One пропонується з єдиним можливим двигуном – це турбований 1,5, варіатором, моноприводом, і у двох комплектаціях на вибір: COM та LUX.
Ціни на авто доволі цікаві. Так, версія COM наразі оцінена в 900 059 грн., а це приблизно 23 тисячі доларів. Топова комплектація, і саме така в нас на тесті, коштує 1 073 845 грн., а це трохи більше 27 тисяч доларів.
Цікаво зауважити, що серед стандартного оснащення авто – LED-фари, круїз-контроль, камера заднього огляду, задній парктронік, безключовий доступ, мультимедійна система з Android Auto та Apple CarPlay, та багато чого ще. Офіційна гарантія на автомобіль становить 5 років та 150 000 км пробігу.