Menu
in

Тест-драйв Jeep Compass: знаходимо головні фішки гібридного кросовера

Світова прем’єра оновленого кросовера Jeep Compass відбулася ще кілька років тому, але модель досі актуальна та користується стабільним попитом на різних континентах. Саме тому ми вирішили поглянути на компактний міський гібрид уважніше.

У Старому Світі Compass вже “свій”: виробництво авто налагодили в Італії, і спеціально для місцевих ринків кросовер знайшов переналаштоване шасі та іншу моторну гаму. Зараз на Compass припадає 40% європейських продажів марки Jeep. Оновлення пройшло в єдиному ключі з машинами для інших ринків.

Що приховано у салоні?

Інтер’єр оновленого кросовера порівняно з попередником абсолютно новий. Передня панель – з замаскованими бічними дефлекторами вентиляції, віртуальними приладами (екран діагоналлю 10,25 дюйма) і планшетом медіасистеми UConnect 5, що стирчить зверху. Залежно від комплектації екран може мати діагональ 8,4 або 10,1 дюйма оновлення «по повітрю» та бездротові протоколи Apple CarPlay та Android Auto.

При цьому Compass зберіг традиційний селектор коробки передач і аналоговий “пульт” управління клімат-контролем. А ще це перший Jeep на європейському ринку з системою Highway Assist, яка є трасовим автопілотом другого рівня – адаптивний круїз-контроль з функцією утримання в смузі.

Новий Jeep Compass також отримав “п’ятірку” за безпеку пасажирів у салоні. Пристойний рівень захисту у більшості дисциплін EuroNCAP дозволив нарахувати “Джипу” за краш-тести 90-відсотковий рейтинг.

Compass має завдовжки чималі 4404 мм, при цьому колісна база складає 2636 мм. Такі розміри своєю чергою дали розробникам інтер’єру змогу доволі раціонально використати внутрішній простір. Зручні крісла з “правильними” профілем і щільністю, достатнім рівнем бокової підтримки та електричним регулюванням підтримки попереку тільки підкреслюють позитивні відчуття у салоні. Однак звикати довилось до сенсора мультимедійної системи, екран котрої анітрохи не повернутий до водія, хоча, як можна переконатися з часом, користуватися ним виключно зручно через вдало продуману логіку роботи.

Задні пасажири теж сидітимуть височенько, але дуже широкий кут відкриття дверей компенсує потенційні незручності для невисоких їздців. До їхніх послуг на “гальорці” безліч містких кишень, порти зарядки мобільних пристроїв, широкий складаний підлокітник, персональні дефлектори обдуву, низька лінія скла і чималий запас місця для ніг і голови. Багажне відділення не має компромісів і тішить пристойним об’ємом в 424 літри. До того ж під фальшпідлогою знаходиться зручний пенал для дріб’язку і повнорозмірне запасне колесо.

“Бензинка” та додаткові 20 “електричних” сил

Під капотом оновленого “Компаса” встановлено 1,5-літровий бензиновий двигун, доповнений самозарядною системою e-Hybrid. На продуктивність вона впливає не надто радикально (загальна потужність установки складає 130 к.с. при тязі у 240 Нм), натомість має забезпечувати економніше споживання пального. На ту ж мету працює й коробка передач – 7-ступеневий робот DCT з двома зчепленнями, у картер якого і вбудований 20-сильний електромотор. Усі Jeep Compass на українському ринку – виключно передньопривідні.

Повний привід є лише на окремих європейських ринках у плагін-гібрида Compass 4xe, на який припадає чверть європейських продажів сімейства. Передні колеса у нього крутить та ж бензинова турбочетвірка, а задні колеса обертає окремий електродвигун. На вибір – дві версії сумарною потужністю 190 та 240 к.с.

Електродвигун у “коробці” допомогає турбомотору уникати паузи на старті. Міський стиль їзди – сильний бік гібридного “Компаса”. Усе відбувається швидко і невимушено, бортові допоміжні системи коректно і злагоджено роблять свою справу, а про витрату пального годі й згадувати, по місту легко можна вкладатись у 5,3-5,5 л/100 км.

Виключно на електротязі машині вдається долати суто символічні відстані, пересуваючись по парковці, або, скажімо, в заторах. Так, система e-Hybrid добряче допомагає на старті та дозволяє вимикати двигун “в накаті”, але на електромобіль наш Jeep вона не перетворює.  З огляду на необхідність час від часу пересуватися трасою, середня витрата бензину у журналістів AUTOGEEK зафіксувалась на рівні 6,5 л/100 км.

Загалом, півторалітровий Compass e-Hybrid прискорюється з місця до 100 км/год за 10 секунд. Зі збільшенням швидкості кермо очікувано важчає, що під час інтенсивного руху трасою навіть дає змогу розслабитись, звернувши увагу на чудову плавність ходу та непогану в цілому шумоізоляцію.

Ціна питання та рівень оснащення

Варто зазначити, що Jeep Compass в Україні фактично не має бідно оснащених версій. В принципі, в базовій версії Altitude є все необхідне і навіть трохи більше – безключовий доступ, двозонний клімат-контроль, датчики світла та дощу, обігрів керма та сидінь, камера заднього виду тощо. Ціна таких авто у початковому виконанні – від 1 300 200 грн.

Більш дорогу версію Summit, за яку у автосалонах компанії просять від 1 478 600 грн, можна відрізнити за шкіряним салоном, переднім та заднім датчикам паркування, системою допомоги при паралельному та перпендикулярному паркуванні, світлодіодній оптиці тощо.

До того ж, у всіх Jeep Compass багате безпекове обладнання – адаптивний круїз-контроль з режимом для пробок, автоматичне гальмування, утримання в смузі руху, розпізнавання дорожніх знаків і контроль втоми водія.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version