Menu
in

Тест-драйв DS4: головні фішки ефектного кросовера

Дизайнери концерну Stellantis віднедавна отримали марку, яка з радістю сприймає усі їх найвитонченіші експерименти. Звичайно, мова про преміальний бренд DS. І компактний кросовер DS4 у даному випадку не виключення. Кожна деталь, кожен кузовний елемент нібито створений спочатку дизайнером, а вже потім матеріалізований інженером. Але як цей “концепт-кар в серії” веде себе у повсякденному житті?

Стильне мультимедіа

До мультимедійної системи авто можна підібрати багато епітетів – швидка, зручна, повільна, але щоб стильна… Саме так, це найвлучніший термін у випадку з французьким кросовером. Найбільше журналістів Autogeek вразила багатозадачність проекційного дисплея, який має заявлену діагональ понад 10 дюймів. Окрім звичних швидкості та значення круїз-контроля, на віртуальний екран виводяться дані бортового комп’ютера с пробігом, запасом ходу та апетитом, а також фрагмент карти навігації. Остання навіть малює водойми та ліси!

Панель приладів невелика, але кольорова, та така, що має кілька запрограмованих варіантів комбінацій. На неї ж можна також вивести карту. До того ж, фірмова мультимедійна система під назвою DS IRIS дозволяє створювати власні “робочі столи”, зберігати профілі користувачів та вибирати бажані “віджети” для швидкого доступу до функцій.

Досить незвичним є сенсорний блок керування DS SMART TOUCH. Він представляє собою компактний 5-дюймовий дисплей, що дозволяє вводити літери прописом та відкривати меню швидкого доступу до необхідних функцій. При цьому, в подальшому потрібно знову звертатися до основного 10-дюймового дисплея для сенсорного керування. Є у цього екранчика і ще одна важлива функція – він дозволяє малювати сердечка пасажирам. Скажіть, хіба це не мило?

Несправедливий салон

Ззовні автомобіль здається великим. Потрапляючи в салон, очікуєш побачити підтвердження своїх перших вражень. Але не всі очікування в результаті виправдовуються. Взагалі, у салоні DS4 варто знаходити нові милі деталі, а не виміряти корисні сантиметри. Перед водієм – торпедо та дверні карти оригінального дизайну, поєднання різних матеріалів, у тому числі дерево та алюміній. Глибока посадка за кермом не обмежує огляд та дозволяє сісти доволі високо над дорогою.

А от де справді небагато місця, так це на задньому ряду. Сідаєш сам за собою з ростом 183 см – і коліна вже помітно впираються у спинки переднього ряду. Дещо компенсувати дефіцит простору здатні приємні опції – власна зона клімат-контролю, дефлектори вентиляції, порти зарядки тощо. Багажний відсік також великим важко назвати. Неглибокий прямокутний вантажний відсік має об’єм у 430 літрів. Під підлогою розташувався сабвуфер.

Зміна характеру в один клік

Авто має кілька запрограмованих режимів водіння: загалом звичні “Еко”, “Спорт”, “Кофморт”, а також кілька позашляхових – в нас же кросовер, хоч і передньопривідний. У більшості з них авто ніби демонструє почуття власної поваги – не демонструє вибухової динаміки, але підкуповує комфортною підвіскою. Її головна риса – це збалансованість та максимально чітке відпрацювання усіх нерівностей, навіть з урахуванням 19-дюмових колісних дисків та гуми з невеликим профілем.

Звукоізоляція салону від аеродинамічних шумів та колісних арок також виконана чудово – у дощ по трасі коліс майже не чути, їх “перебиває” шум двигуна, і то вже на швидкості понад 120 км/год. Подвійні склопакети “по колу” грають в цьому не останню роль, і вони доступні вже у базовій комплектації.

У режимі “Спорт” авто демонструє інший характер: пізніше змінює передачі, дещо гостріше реагує на нерівності дороги. Але значення прискорення від нуля до сотні у 11,5-11,6 секунди показує, що французький кросовер все ж швидким не назвеш. Та й не очікуєш цього від героя нашого тесту. Відрізнити стилі водіння також можна по реакціям круїз-контроля. Так, у “Спорті” авто стрімголов повертається до заданої швидкості при вимушеному гальмуванні, у режимі “Еко” ж максимально повільно, намагаючись якомога менше змінювати передачі.

Двигун під стать зовнішності

Тестовий автомобіль приводиться в рух 1,5-літровим турбодизелем потужністю 130 сил та з максимальним крутним моментом у 300 Нм. Мотор працює в парі з 8-ступеневим класичним “автоматом”. Двигун не надто спритний, адже прискорення з місця до “сотні” займає близько 11 секунд, але насправді цього достатньо. Головне, що завдяки досить великому моменту тяга постійна та рівномірна, тобто прискорення прогнозоване. Коробка при цьому працює фактично непомітно.

Головна перевага силового агрегату – це паливна економічність, особливо на трасі. Рухаючись з активованим круїз-контролем на швидкості 120 км/год, легко можна укластись в 5-5,2 літри на 100 км. І це ще нам дощ заважав. У місті виходить приблизно 5,5-6,2 літри на 100 км пробігу, традиційно залежно від “рваності” трафіку та бажання повигравати “світлофори”.

Якщо активувати адаптивний круїз-контроль, що працює в поєднанні з системою утримання в смузі, то взагалі ніби знаходишся не за кермом, а на пасажирському кріслі. Знай собі, підрулюй та слідкуй за трафіком по бокам. Машина навіть самостійно “входить” у повороти. Але якщо у якості експерименту прибрати руки з керма, то вже десь через 4-5 секунд авто почне вимагати покласти їх назад. І далі звукова сигналізація буде лише посилюватись.

Якщо бажаєте швидшого та потужнішого варіанту, DS 4 пропонує бензиновий турбодвигун об’ємом 1,6 літра на 215 к.с. з тією ж 8-ступеневою автоматичною коробкою передач, але треба розуміти, що й витрата пального буде значно вищою.

Ціна питання

Стильний кросовер DS 4 українським покупцям пропонується з двома двигунами – бензиновим та дизельним, та у двох комплектаціях – Performance Line та Trocadero Cross. Ціни на дизельний DS 4 починаються від 1,32 млн грн, бензиновий кросовер дещо дорожчий – ціни на нього стартують з позначки у 1,34 млн грн.

Автомобілі у виконанні Trocadero Cross у середньому на 170 тисяч грн дорожчі. Так, DS 4 з 1.5 BlueHDi оцінили щонайменше у 1,49 млн грн, за бензинову версію у виконанні Trocadero Cross просять ще дорожче – від 1,51 млн грн. У порівнянні з умовно базовою комплектацією, крос-версії отримують систему DS Drive Assist, адаптивний круїз-контроль, асистент утримання в смузі руху, моніторинг “сліпих зон”, проєкційний дисплей, шкіряний салону RIVOLI та ін.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version