Menu
in

Тест-драйв Citroen C5 Aircross: відповідаємо на головні питання про оновлений кросовер

У 2016 році компанія Citroën взяла курс на програму Citroen Advanced Comfort, тобто плавне і просте пересування в просторі. Одним з флагманів цього напряму став кросовер C5 Aircross. З часу дебюту авто минуло вже кілька років, тому настав час планового оновлення. Що ж змінилось у найбільшому авто французького бренду? Відповідаємо на основні питання разом.

Що змінив рестайлінг?

Головний результат рейсталингу полягає у тому, що Citroen C5 Aircross знайшов нове обличчя, яке виглядає візуально ширшим за колишнє. Замість двоповерхової архітектури з’явилася “ситроєнівська” інтерпретація “ікс-фейсу”, яку ми вже бачили на інших моделях бренду. Смужки ходових вогнів у фарах з’єднані з великою емблемою пунктирною лінією світлодіодів.

Задні ліхтарі набули тривимірного світлового малюнку, але корпуси залишилися колишніми, також з’явилися колеса нового дизайну. А ще змінено концепцію зовнішнього декору: кросовер замість яскравих контрастних вставок тепер пропонує більш дорогий темний декор.

У салоні інженери переробили центральні консоль та тунель. Замість восьмидюймового екрану медіасистеми з’явився широкоформатний десятидюймовий тачскрін. Він встановлений вище, а центральні дефлектори вентиляції тепер розташовані не з боків від екрану, а під ним. Приладовий екран діагоналлю 12,3 дюйми залишився тим же.

Окрім того, замість масивної рукоятки-селектора “автомата” тепер крихітний перемикач e-Toggle, та й за керування їздовими режимами тепер відповідає не шайба, а компактна клавіша. Це дозволило перекомпонувати центральний тунель, збільшивши бокс для дрібних речей. Також дизайнери оновили матеріали та кольори обробки, у салоні також з’явились нові сидіння Advanced Comfort для більшої зручності стали на 15 мм товщими.

Який двигун встановлений на авто?

Під капотом тестового автомобіля встановлений 2,0-літровий турбодизель потужністю 180 к.с. і максимальним крутним моментом 400 Нм, який працює з традиційним 8-ступінчастим “автоматом” та переднім приводом. Серед технічних оновлень не двигун чи трансмісія, а електронні системи.

Наприклад, кросовер Citroen C5 Aircross тепер може запропонувати адаптивний круїз-контроль, якого не було на момент запуску моделі в Україні. Серед режимів руху є й “Спорт”, але це явно не про Citroen C5 Aircross: у ньому лише дещо зменшуються паузи в реакціях двигуна і “автомат” перемикатиметься пізніше на передачу вище.

Citroen C5 Aircross побудований на модульній платформі EMP2, Efficient modular platform 2, як у хетчбека Peugeot 308: стійки McPherson спереду, напівзалежна балка ззаду. Порівняно з моделлю 308 колісна база збільшена на 110 мм. Для порівняння, у семимісного кросовера 5008 вона більша ще на стільки ж.

Як їде машина та скільки споживає палива?

Тижневий тест показав, що справжня стихія С5 Aircross – це розмірена їзда містом та подорожі трасою. Загалом, французький кросовер досить потужний для своєї маси, швидкий, тихий і при цьому не є ненажерою. В змішаному циклі витрати обіцяно на рівні 4,9 літри на 100 км. В нас під час тесту витрати пального склали близько 6,5 л. І це при тому, що машина обладнана автоматичною коробкою передач. 8-ступінчаста автоматична коробка EAT8 збирається в Японії з 2017 року і встановлюється на багато популярних передньопривідних моделей Peugeot, Citroen, Opel та DS. Ця коробка є однією з модифікацій АКПП Aisin TG80LS.

Покритикувати “автомат” можна лише за заминку, яка іноді трапляється між першою та другою передачею у тягнучках та заторах. Все інше – без зауважень. Коробка перемикається м`яко та своєчасно, та адекватно підбирає передачі під ритм руху та обраний водієм режим. Двигун і коробка дуже добре підходять одне одному.

В оновленій машині зʼявились помічники для водія, яких раніше не було. Особливо гармонійно працює пара системи утримання в смузі руху та активний круїз-контроль. Такий собі міні-автопілот. Звичайно потрібно тримати руки на кермі та слідкувати за дорогою, але частину роботи авто все ж бере на себе.

Традиційна перевага, за яку люблять C5 Aircross – його комфортна підвіска. Саме м’якою я її не назвав би, адже машина при цьому непогано тримає курс та не нівелює зв’язок водія з дорогою. Головна фішка ходової частини Progressive Hydraulic Cushions в незвичайних амортизаторах.

В амортизатори KYB інтегровано гідравлічні буфери стиснення і відбою. За малих ходів підвіски працює тільки пружина і амортизатор має комфортний режим. При граничних ходах на великих нерівностях шток “впирається” в гідробуфери, прогресивно збільшуючи жорсткість.

Скільки коштує темно-сірий кросовер?

Citroen C5 Aircross на українському ринку доступний у двох комплектаціях – Feel та Shine, при цьому силова установка у обох випадках залишається однаковою. Базова версія оцінена у 1 306 100 грн та може запропонувати власнику шість подушок безпеки, підвіску РНС, роздільний 2-зонний «клімат», підігрів передніх сидінь, безключовий доступ і запуск двигуна, камеру заднього виду, цифрову 12,3-дюймова панель приладів, центральний сенсорний 8-дюймовий дисплей тощо.

Флагманська версія Shine, у якій і є герой нашого тесту, коштує від 1 464 400 грн. За цю суму у авто додається активний “круїз”, адаптивне дальнє світло, моніторинг “сліпих зон”, камери кругового моніторингу, звукоізолююче скло з додатковою ламінацією, центральний сенсорний 10-дюймовий дисплей, оздоблення салону шкірою тощо.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Citroen показав кросовер Basalt Vision для ринків, що розвиваються.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version