Menu
in

Тест-драйв Chery Tiggo 4 Pro: вивчаємо ключові фішки бюджетного кросовера

Багато років тому компанія Chery розпочинала свою кросоверну партію з однією моделлю Tiggo. Сьогодні це ім’я вже щільно асоціюється із SUV, і в арсеналі компанії одразу кілька “Тігго” з різними цифровими індексами. Сьогодні у нас на тесті – “четвірка”.

Знайомий, але оновлений

Компактний кросовер на українському ринку представлений вже більше ніж шести років. Але за цей час модель пройшла пару важливих оновлень. Так, автомобіль у ході останнього рестайлінгу зазнав досить значних змін, особливо його передня частина. Новий, більш виразний дизайн став ближче до «старшого брата» Tiggo 8 Pro, так само змінилася й оптика – тепер фари головного світла стали більш стриманими та стильними.

З’явилися нові деталі й на передньому бампері – замість звичайних ходових вогнів тепер світлодіодні смуги, які візуально розділяють бампер на дві частини. При візуалізації бічної частини дизайнери надихалися потоками води – звідси й безліч об’ємних елементів і штампів, що створює враження динамічнішого автомобіля. Дизайн задньої частини майже не змінився, візуально став ширшим шляхом хромованої лінії між фарами, що доповнює зміни передньої частини.

Цікаво, що колісна база у Tiggo 4 Pro велика – 2630 мм при довжині в 4338 мм. Це дещо більше, ніж у корейських та європейських однокласників. Фари головного світла – галогенні. Протитуманки вміють заглядати в повороти, що дуже зручно. Вони реагують на поворот керма на швидкості приблизно до 20 км/год. Заявлений виробником кліренс – 171 мм. Цього значення цілком достатньо для заїзду на бордюри, або виїзду на пікнік ґрунтовою дорогою. Але позашляхові здібності серйозно обмежуються трансмісією.

Стриманий, але сучасний

На думку маркетологів Chery, кросовер Tiggo 4 Pro отримав дизайн від Джеймса Хоупа, який раніше попрацював у кількох європейських концернах.

Матеріали оздоблення в салоні переважно м’які. Твердий пластик зустрічається тільки в оточенні задніх пасажирів. При цьому пластики вже не мають технічного “аромату”. Усі крісла обтягнуті екошкірою. Навіть у +30 спина за поїздку не потіє. У розпорядженні водія крісло із широким діапазоном регулювань. У тих, хто сидить ззаду – свої дефлектори обдування. Щиток приладів має у центрі 4,8-дюймовий LCD-дисплей бортового комп’ютера. З боків від нього – аналогові спідометр та тахометр.

Запуск двигуна кнопкою, несиметричні дефлектори обдування, а також вставки «під алюміній» значно освіжають інтер’єр кросовера. 10,25-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи показує поточні радіостанції, треки з підключеної «флешки» тощо. Але відчувається, що потенціал монітора значно більший. “Чері” також підтримує Apple CarPlay.

Камера заднього виду непогано працює і вночі. Картинка у темряві стає майже монохромною, але висока світлочутливість дозволяє без проблем розрізняти об’єкти.

Багажник більшим не назвеш – його паспортний об’єм становить 340 літрів. Якщо скласти другий ряд, то матимемо вже 1100 літрів. Під підлогою сховалося тимчасове запасне колесо. Багажний відсік має правильну форму, але він позбавлений якихось зручних гачків для пакетів, дрібних відділень для незафіксованих вантажів та ін.

Стосовно шумоізоляції, то до неї загалом є певні зауваження. На швидкості 90-120 км/год у салоні добре чується аеродинамічний шум від бічних дзеркал заднього виду. При цьому колеса та силовий агрегат шумністю пасажирам не докучають.

Що знаходиться під капотом?

Герой нашого тесту побудований на платформі Т1Х зі стійками McPherson спереду і багатоважільна ззаду. Особливість кузова – шість лонжеронів, роботу яких при деформації творці порівнюють із м’язовими волокнами. У конструкції використано п’ять сортів високоміцної сталі, а зовнішні панелі виготовлені із низьковуглецевого прокату з цинковим напиленням.

Оновлений Tiggo 4 Pro комплектується практичним та доступним в обслуговуванні 1,5-літровим атмосферним мотором із системою зміни фаз газорозподілу потужністю 113 л. с. та максимальним крутним моментом у 141 Нм від компанії Borg Wagner. Силовий агрегат працює в парі або з 5-ступеневою МКПП або з безступеневим варіатором CVT. На тестовому авто встановлена саме “механіка”.

Як їде кросовер?

Налаштовувати шасі китайським розробникам допомагав інжиніринговий підрозділ компанії Lotus. Почерк англійців відчувається і в ненав’язливому, але достатньому реактивному зусиллі на кермі, і в швидких, але пом’якшених відгуках зміни курсу. Якщо не доводити до критичних ситуацій, Tiggo 4 Pro охоче довертається під скидання газу. Широкі шини не псують курсової стійкості на рівній дорозі. Але з появою колії змушують підрулювати.

По трасі кросовер легко укладається у 7,5 літрів на 100 км пробігу. У місті потрібно бути готовим до апетиту в районі 9 літрів. Автомобіль за паспортом споживає 95-й, але короткочасно можна використовувати і паливо марки “92”, про що говорить наліпка на кришці бензобака.

Позашляховий арсенал авто дуже скромний і обмежується лише можливістю відключення ESP та системою допомоги при спуску з гори. Остання, до речі, може бути корисною у дозову погоду на кам’янистих, або ґрунтових дорогах.

Підвіска у роботі дещо шумна, але цілком варто називатися збалансованою. На дрібних нерівностях авто не трясе та не кидає, курс авто тримає впевнено. Тільки на різких нерівностях типу крутих “лежачих” і глибоких ям шумно працює “до відбою” передня підвіска.

Ціна питання

На українському ринку Chery Tiggo 4 Pro представлений у двох версіях, які відрізняються виключно трансмісією – 5-ступеневою “механікою”, або ж безступеневим варіатором. На усі авто поширюється гарантія у 5 років, або 150 000 км пробігу. Тестовий автомобіль з “механікою” коштує 689 000 грн. Доплата за варіатор становить 49 000 грн. У єдиній комплектації вже присутні датчики тиску у шинах, підігрів дзеркал, підігрів керма, 4 динаміки, пара портів USВ, система допомоги на підйомі, електронна система курсової стійкості з системою допомоги при гальмуванні тощо.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version